Največ sivih las oblastem in prebivalcem povzroča 2380 ton goriva v ladijskih rezervoarjih, piše STA, ki bi v primeru iztekanja povzročilo veliko okoljsko katastrofo na območju, ki je naravni rezervat, poleg tega pa je v veliki meri odvisno od turizma.
Po dolgotrajnih pripravah, ki sta jih močno ovirala slabo vreme in občasno premikanje ladje, zaradi katerega bi ta utegnila zdrsniti s čeri in se potopiti, je nizozemsko podjetje Smit Salvage ta mesec vendarle začelo prečrpavati gorivo. Prečrpavanje goriva iz nasedle ladje naj bi trajalo do štiri tedne.
Vlado v Rimu skrbijo tudi stroški odstranjevanja razbitine luksuzne križarke. Odstranjevanje 114.500 ton težke ladje naj bi trajalo od sedem do deset mesecev, poroča STA.
Na Costi Concordii, ki je zadela v čer ob obali Toskane ter nasedla in se delno prevrnila, je bilo v času nesreče več kot 4229 ljudi. Nesreča je terjala skupno 32 življenj.