Agito rešitve za sodelovanje in komunikacijo na internih portalih

Kako zagotoviti, da bodo zaposleni seznanjeni s pravilniki, politiko, navodili in ostalimi pomembnimi informacijami, ki jih potrebujejo pri svojem delu? Kako zagotoviti učinkovito izmenjavo in deljenje znanja znotraj podjetja? Kako optimizirati sestanke in zagotoviti transparentno vodenje informacij?

Objavljeno
24. februar 2015 17.00

Vsako podjetje, predvsem pa tista z več pravnimi subjekti in poslovnimi enotami, z večjim številom zaposlenih, ki se nahajajo na različnih lokacijah, se sooča s ključnimi vprašanji, kako učinkovito upravljati z znanjem. Vedno znova se ponavljajo izzivi, kot so, kako najti ustrezne ljudi v podjetju, kako deliti pomembne informacije in storitve z drugimi zaposlenimi v podjetju ter kako zagotoviti učinkovito sodelovanje in komunikacijo.


»Našteti izzivi izhajajo iz dejstva, da se strukturiranju informacij in ustreznemu načinu izmenjave le teh znotraj podjetja namenja premalo pozornosti«, poudarja Žarko Višekruna, strokovnjak za SharePoint. »V praksi do takšnega sklepa pogosto pridemo že ob našem prvem stiku z intranet portalom, kjer hitro ugotovimo, da informiranje, sodelovanje in nasploh zaposleni niso v ospredju«, nadaljuje Višekruna.


Uporabniki potrebujejo sodoben korporativni portal, ki ni le odložišče informacij in sistem korporativnega komuniciranja, temveč se razvija v socialno platformo, ki pospešuje izmenjavo informacij, idej, predlogov, mnenj in tako služi tudi kot skladišče znanja.


Poleg vsebinske dinamičnosti mora vsako portalno okolje biti tudi uporabno. Sodobni prijemi, kot so označevanje, ocenjevanje in dinamična klasifikacija vsebine, omogočajo zaposlenim, da si portalno okolje skrojijo na sebi in svojemu delu primeren način ter tako pripomorejo k učinkovitejši uporabnosti. Fleksibilnosti, prilagodljivosti in uporabnosti portala ni mogoče doseči brez sodelovanja množice ljudi, ki prispevajo kvalitetno vsebino.


Agito - Spremljanje seznanjenosti uporabnikov portala


V Agitu smo razvili rešitev za spremljanje seznanjenosti uporabnikov, ki omogoča pregledno obveščanje zaposlenih o objavi posameznih dokumentov in vpogled, kdo od obveščenih se je dejansko seznanil z vsebino dokumenta. Rešitev je posebej primerna za objavljanje pravilnikov ali drugih dokumentov (interni pravilniki, varnostna politika, pravila glede ISO dokumentacije…), s katerimi se morajo zaposleni obvezno seznaniti Orodje se učinkovito uporablja tudi ob obveščanju zaposlenih o spremembah prej omenjenih temeljnih dokumentov ter spremljanju seznanjenosti zaposlenih z vsebinami. 


Tako podjetje enostavno in učinkovito zagotovi dosledno seznanjanje s ključnimi pravili in politiko podjetja.


Agito Wiki – optimizirajte vaše sestanke


Zaposlenim se zaradi potreb po hitrem odzivanju na spremembe v okolju nabere ogromno sestankov, zato je učinkovita priprava in vodenje le teh nujno, prav tako konsistentno in transparentno vodenje statusnih informacij. V ta namen smo v Agitu razvili rešitev Agito Wiki.


Agito Wiki omogoča poenoteno vodenje statusnih informacij na nivoju različnih vsebinskih kategorij, kot so prodajne priložnosti, projekti, produkti, dogodki, domenska področja ipd. Nadalje orodje podpira avtomatsko sestavo agende sestankov glede na izbrane kategorije in spremenjene vsebine v izbranem časovnem obdobju, ki se potem na sestanku razširi v zapisnik. Prav tako je na voljo dodeljevanje in upravljanje nalog, ki izhajajo iz odločitev na sestanku.


Z rešitvijo Agito Wiki podjetje enostavno vpelje poenoteno podporo izmenjavi pomembnih informacij v podjetju, hkrati pa omogoča učinkovito pripravo in vodenje sestankov s preglednim upravljanjem dodeljenih nalog.

Če bi radi pridobili več informacij o tem, kako lahko Agito pomaga vaši organizaciji, nas pokličite na 01 242 56 70 ali pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Naši strokovnjaki vam bodo z veseljem pomagali pridobiti pravo rešitev za vaše izzive.