Audijev malček je zrasel, kupce bo privabljal z obliko
Novi Audi A1 Sportback bo mogoče naročiti od poletja naprej, na evropski trg pa bo prišel letos jeseni.
Odpri galerijo
Potem ko je Audi leta 2010 predstavil povsem novo modelsko serijo A1, se zdaj štartni črti približuje druga generacija. Očitno bodo tudi novi avtomobili priložnost, da pri Audiju preusmerijo pozornost stran od dizelske afere, v kateri se je znašel prvi Audijev mož Rupert Stadler.
Novi Audi A1 sportback precej izstopa, saj je kar 5,6 cm daljši in v dolžino meri 4,03 m. Obenem je širina z 1,74 m ostala domala nespremenjena, višina nove generacije pa znaša le 1,41 m.
Podoba vozila je športna in suverena. Sprednjemu delu daje poseben pečat široka in nizko nameščena mreža hladilnika, pod robom pokrova motornega prostora pa so v ravni liniji nanizane tri ozke reže – poklon modelu sport quattro, Audijevi reli ikoni iz leta 1984.
Vsi upravljalni elementi in opcijski zaslon MMI touch v notranjosti so izrazito prilagojeni vozniku, pri čemer je oblikovalcem kot vzor služila pilotska kabina. Novi A1 sportback se ponaša z večjo prostornostjo in zagotavlja višjo raven udobja vsem potnikom, saj je tudi na zadnjih sedežih obilo prostora za glavo in noge.
Prostornina prtljažnika je zrasla za 65 litrov: v osnovi znaša 335 litrov, pri podrtih naslonjalih zadnjih sedežev pa se poveča na 1.090 litrov (prtljaga naložena do stropa).
Optimalno povezljivost zagotavlja Audijev vmesnik za pametne telefone. Z njim je pametne telefone z operacijskima sistemoma iOS in Android prek tehnologij Apple CarPlay in Android Auto mogoče integrirati v posebej zanje razvito okolje v sistemu MMI. Pametni telefon se indukcijsko polnijo brezžično.
Tudi asistenčni sistemi so iz višjega avtomobilskega razreda. Med drugim skrbijo, da ohranja pravo razdaljo do spredaj vozečega vozila, poenostavljajo ohranjanje smeri na voznem pasu in pomagajo pri parkiranju.
Izbirali boste lahko med različnimi bencinskimi agregati z razponom moči od 70 kW (95 KM) do 147 kW (200 KM). Novi Audi A1 Sportback bo mogoče naročiti od poletja 2018 naprej, na evropski trg pa bo prišel jeseni 2018. V Nemčiji bo cena osnovne izvedbe znašala manj kot dvajset tisoč evrov.
Preberite šePreiskovalci zaradi dizelske afere pridržali prvega moža Audija
Nemški proizvajalci dizelskih avtomobilov so v godlji
Nemški proizvajalci dizelskih avtomobilov so v godlji
Poklon ikoni iz leta 1984
Novi Audi A1 sportback precej izstopa, saj je kar 5,6 cm daljši in v dolžino meri 4,03 m. Obenem je širina z 1,74 m ostala domala nespremenjena, višina nove generacije pa znaša le 1,41 m.
Podoba vozila je športna in suverena. Sprednjemu delu daje poseben pečat široka in nizko nameščena mreža hladilnika, pod robom pokrova motornega prostora pa so v ravni liniji nanizane tri ozke reže – poklon modelu sport quattro, Audijevi reli ikoni iz leta 1984.
Vsi upravljalni elementi in opcijski zaslon MMI touch v notranjosti so izrazito prilagojeni vozniku, pri čemer je oblikovalcem kot vzor služila pilotska kabina. Novi A1 sportback se ponaša z večjo prostornostjo in zagotavlja višjo raven udobja vsem potnikom, saj je tudi na zadnjih sedežih obilo prostora za glavo in noge.
Prostornina prtljažnika je zrasla za 65 litrov: v osnovi znaša 335 litrov, pri podrtih naslonjalih zadnjih sedežev pa se poveča na 1.090 litrov (prtljaga naložena do stropa).
Cena okoli dvajset tisoč evrov
Optimalno povezljivost zagotavlja Audijev vmesnik za pametne telefone. Z njim je pametne telefone z operacijskima sistemoma iOS in Android prek tehnologij Apple CarPlay in Android Auto mogoče integrirati v posebej zanje razvito okolje v sistemu MMI. Pametni telefon se indukcijsko polnijo brezžično.
Tudi asistenčni sistemi so iz višjega avtomobilskega razreda. Med drugim skrbijo, da ohranja pravo razdaljo do spredaj vozečega vozila, poenostavljajo ohranjanje smeri na voznem pasu in pomagajo pri parkiranju.
Izbirali boste lahko med različnimi bencinskimi agregati z razponom moči od 70 kW (95 KM) do 147 kW (200 KM). Novi Audi A1 Sportback bo mogoče naročiti od poletja 2018 naprej, na evropski trg pa bo prišel jeseni 2018. V Nemčiji bo cena osnovne izvedbe znašala manj kot dvajset tisoč evrov.