Ford ecosport titanium 1.0 ecoboost

Svetovni igralec usposobljen za evropsko tekmo.
Objavljeno
13. maj 2018 17.00
Posodobljeno
12. maj 2018 10.41
Pri drugi generaciji ecosporta so se razvojniki posvetili zahtevam sodobnega evropskega kupca. Obrusili so njegov videz, dodali kakovostne tehnične rešitve in dvignili raven udobja. FOTO: Andrej Brglez
Prenova ali bolje estetska, tehnična in vsebinska prilagoditev eco sporta željam kupcem na bogatejših trgih je bila nujna. Pri Fordu niso sekali ovinkov. V delo so se očitno zakopali resno. Zamenjali so veliko ključnih delov, eco sport naslonili na odlične temelje fieste ter ga opremili s sodobno tehnologijo in svežim videzom. Zdaj je to pesem, veliko bolj po okusu Evrovizije.

Razlika med prej in zdaj se opazi tako zunaj kot v kabini in tudi med vožnjo. Po novem se družinska pripadnost prepozna že ob pogledu na povsem spremenjen sprednji del, ki je postal precej bolj enovit. Eco sport meri v dolžino dobre štiri metre, njegova medosna razdalja znaša 2,5 metra. V bočni liniji so veliko karoserijsko površino in visoko postavitev optično odlično rešili z več oblikovno spretno odmerjenimi utori, ki naredijo avtomobil še bolj dinamičen in privlačen. Vrata prtljažnika so ohranila bočno odpiranje.Tak način odpiranja ima nekaj prednosti pa tudi kakšno slabost. Največji plus je lažje zapiranje. To postaja pri vedno višjih mestnih terencih resna nadloga, saj pomeni že za srednje visoke uporabnike pravo raztezno telovadno vajo. Omejitve pa se pokažejo pri tesnem parkiranju za avtomobili ali kakšno drugo oviro. Prtljažnik razveseli s precej uporabno kockasto obliko, sprejme pa do 356 litrov tovora.

image
Odpiranje vrat v stran ima nekaj velikih prednosti, še zlasti ko gre za višje modele. Omejitev se pokaže le pri tesnem parkiranju za avtomobili ali kakšno drugo oviro. FOTO: Andrej Brglez


Voznika in potnike v kabini pričakajo novi, udobnejši sedeži in glede na velikost avtomobila tudi precej prostora. Ta je še zlasti radodarno odmerjen v predelu glave. Na vratih kraljuje trda plastika, na armaturni plošči pa je atraktiven nov dizajn pokrit tudi z na otip veliko bolj prijet­no mehko umetno maso. Črne površine je pod ostro nagnjeno in veliko stekleno površino precej, kar obeta v vročih dneh dodatno delo za prisilno hlajenje s klimatsko napravo. Prostor je ustrezno odmerjen tudi na zadnji klopi, ki je deljiva v razmerju 40:60. Vstopanje je zelo dobro predvsem spredaj, kjer imajo vrata hvaležno velik kot odpiranja. V dobro novemu eco sportu štejemo premišljeno postavitev stikal na volanu in preprosto uporabnost multimedijskega sistema sync 3.

image
Zelo premišljena postavitev stikal olajša upravljanje najpogosteje uporabljanih funkcij, prav tako se odlično odreže multimedijski vmesnik sync 3. FOTO: Andrej Brglez


Tako kot v kabini se tehnična preobrazba začuti tudi med vožnjo. Več kot očitno je, da eco sport sloni na zelo zdravih fiestinih temeljih, zato se, kljub višji postavitvi, kar lepo spoprime tudi z ovinki. Volan je presenetljivo komunikativen, vzmetenje primerno čvrsto. Po drugi stani solidno obvladuje tudi neravnine, le da pri takih voznih podlagah v kabino hitro prodre kak moteč zvok podvozja. Zvočna zatesnjenost je dobra pri manjši in srednji hitrosti, pri večji avtocestni pa ostaja razmeroma glasen.

Preskušani eco sport je bil opremljen z litrskim bencinskim motorjem eco boost z močjo 92 kW, ki poganja sprednji kolesi. Skupaj s šeststopenjskim ročnim menjalnikom daje dober občutek hitre in dovolj velike zaloge moči. Je pa vendar pisan na kožo defenzivnih voznikov. Takih, ki vozijo premišljeno in z mehko nogo. Le pri takem vozniškem slogu lahko ostane poraba razmeroma ugodna. V našem primeru, ki ni bil ves čas zgledno defenziven, je povprečje na koncu preskusa znašalo 7,7 l/100 km.

Ecosport je bil že prej zelo uporabniško nezahteven stroj in tak je ostal. To je njegova velika prednost, ki bo nedvomno razveselila voznike, ki v sodobnem prometu pogrešajo predvsem enostavno rabo avta. Hkrati pa po novem ponuja veliko višjo raven udobja, postal je oblikovno sodobnejši, ima zelo dober paket varnosti in odličen sistem upravljanja multimedijskega vmesnika.

Ford ecosport titanium 1.0 ecoboost
Zastopnik: Summit motors, Ljubljana
Cena: 20.200 € 
(testni avtomobil 21.540 €)
Euro NCAP: ***** (2013).
Izpust CO2: 125 g/km
01 - Modified: 2018-05-21 08:11:40 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Dončića ni mogel ustaviti niti čarovnik Obradović (FOTO in VIDEO) 02 - Modified: 2018-05-21 11:27:31 - Feat.: 1 - Title: Luka Dončić na prvem, drugem, tretjem in petem mestu (VIDEO) 03 - Modified: 2018-05-21 09:52:17 - Feat.: 1 - Title: Mercator ima 101 počitniško enoto, Telekom nobene ... 04 - Modified: 2018-05-21 09:09:17 - Feat.: 1 - Title: Slovenski strokovnjaki v tujini: Slovenija ne pokaže, da bi jih potrebovala 05 - Modified: 2018-05-21 09:16:22 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Vsepovsod ljubezen in spomin na Diano 06 - Modified: 2018-05-21 10:25:12 - Feat.: 1 - Title: Olimpijin junak iz Argentine: Vesel sem zaradi navijačev, igralcev, Ljubljančanov 07 - Modified: 2018-05-21 11:34:52 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Amsterdam v boj proti navalu turistov 08 - Modified: 2018-05-21 11:07:05 - Feat.: 1 - Title: Gojil travo, zdaj bi rad od tega odvračal mlade 09 - Modified: 2018-05-21 11:34:36 - Feat.: 1 - Title: 60 tisoč porschejev nazaj v tovarno 10 - Modified: 2018-05-21 10:17:28 - Feat.: 1 - Title: Veliko Erdoğanovo tveganje 11 - Modified: 2018-05-21 08:50:28 - Feat.: 1 - Title: V Ljubljani zagorela štiri tovorna vozila 12 - Modified: 2018-05-20 17:41:50 - Feat.: 1 - Title: Za višjo socialno pomoč treba vložiti nove vloge 13 - Modified: 2018-05-21 09:01:16 - Feat.: 0 - Title: David Lynch: Ogenj na odru 14 - Modified: 2018-05-21 08:33:37 - Feat.: 0 - Title: FOTO:Ko Židan pusti svoje sledi – dobesedno
01 - Modified: 2018-05-21 11:34:36 - Feat.: 1 - Title: 60 tisoč porschejev nazaj v tovarno 02 - Modified: 2018-05-19 07:44:26 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Volvo XC 40 D4 AWD A R design 03 - Modified: 2018-05-19 06:08:31 - Feat.: 0 - Title: FOTO:Moderna klasika Audijeve šole 04 - Modified: 2018-05-12 09:29:38 - Feat.: 0 - Title: Športna eleganca iz Ingolstadta 05 - Modified: 2018-05-12 09:20:08 - Feat.: 0 - Title: Iskanje večjega udobja in nuja po pogonski alternativi 06 - Modified: 2018-05-12 09:14:03 - Feat.: 1 - Title: FOTO:V avtomobilih stanujejo in jih jedo 07 - Modified: 2018-05-12 08:54:55 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Mogočni SUV za digitalno generacijo 08 - Modified: 2018-05-10 12:45:41 - Feat.: 0 - Title: SUV iz Rolls-Roycea je cullinan   09 - Modified: 2018-05-06 10:56:25 - Feat.: 0 - Title: FOTO:VW polo 1.0 TSI comfortline 10 - Modified: 2018-05-09 10:39:09 - Feat.: 0 - Title: Kia niro samo na elektriko 11 - Modified: 2018-05-05 10:57:20 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Seat arona xcellence 1.0 TSI (85 kW) 12 - Modified: 2018-05-08 13:52:14 - Feat.: 0 - Title: Audi pod svežimi dizelskimi sumi   13 - Modified: 2018-05-05 10:26:23 - Feat.: 0 - Title: FOTO:BMW 630d x-drive gran turismo 14 - Modified: 2018-05-06 15:32:07 - Feat.: 0 - Title: Elektrika osvaja kolesarski trg 15 - Modified: 2018-05-05 10:02:37 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Mercedes G in recept proti staranju 16 - Modified: 2018-04-30 06:36:13 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Lexus NX 300h
01 - Modified: 2018-05-21 11:34:52 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Amsterdam v boj proti navalu turistov 02 - Modified: 2018-05-21 10:27:20 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Temačna stran Leipziga 03 - Modified: 2018-05-20 21:05:00 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Portret: Tudi legendarni Gianluigi Buffon zgolj (velik) človek 04 - Modified: 2018-05-21 10:22:13 - Feat.: 0 - Title: FOTO:Janja Garnbret: Motivacijo črpam izključno iz ljubezni do plezanja 05 - Modified: 2018-05-21 11:34:12 - Feat.: 0 - Title: FOTO:Fotografije dneva (21. 5.) 06 - Modified: 2018-05-21 08:25:47 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Maduro ostaja na čelu Venezuele 07 - Modified: 2018-05-18 14:00:49 - Feat.: 0 - Title: FOTO:Ko Židan pusti svoje sledi. Dobesedno. 08 - Modified: 2018-05-21 08:33:37 - Feat.: 0 - Title: FOTO:Ko Židan pusti svoje sledi – dobesedno 09 - Modified: 2018-05-21 09:16:22 - Feat.: 1 - Title: FOTO:Vsepovsod ljubezen in spomin na Diano 10 - Modified: 0000-00-00 00:00:00 - Feat.: 0 - Title: FOTO: Na ljubljanskih trgih in ulicah silvestrovalo približno 100.000 ljudi 11 - Modified: 0000-00-00 00:00:00 - Feat.: 0 - Title: FOTO: Na ljubljanskih trgih in ulicah silvestrovalo približno 100.000 ljudi 12 - Modified: 0000-00-00 00:00:00 - Feat.: 0 - Title: FOTO: Na ljubljanskih trgih in ulicah silvestrovalo približno 100.000 ljudi 13 - Modified: 0000-00-00 00:00:00 - Feat.: 0 - Title: FOTO: Na ljubljanskih trgih in ulicah silvestrovalo približno 100.000 ljudi