Na največjem močno dizajnerskem svetovnem pohištvenem sejmu Salone di Mobile Milano se letos v delu sejma EuroCucina katera izmed Gorenjevih blagovnih znamk predstavlja prvič. »Odlagali smo, ker prvega vtisa drugič ne moreš popravljati,« pojasnjuje Bobinac.
Švedska znamka Asko, katere proizvodnjo je Gorenje preselilo v Velenje, je izdelovala le premijske pomivalne in pralne stroje. V razvoju še ene vrhunske Gorenjeve znamke, nizozemskem Atagu, so za Asko razvili tudi vso kuhalno linijo aparatov in Bobinac dodaja: »Ne nazadnje je naša tradicija prav to – Gorenje je nastalo v vasici Gorenje in najprej izdelovalo štedilnike.«
Promotor avstralski MasterChef
Da Gorenje z Askom, doslej uveljavljenim le v Skandinaviji, Severni Ameriki in Avstraliji, meri visoko, pojasni še nekaj številk. Doslej je imel Asko v Avstraliji s pomivalnimi stroji desetodstotni, s pralnimi stroji pa sedemodstotni tržni delež. Ta teden je Askovo razstavišče v Milanu obiskala 20-članska delegacija avstralskega distributerja, družbe Narta. »Skupaj imamo s prodajo nove kuhalne linije v Avstraliji velike načrte,« doda Bobinac.
Da so ambicije na spodnji celini velike, potrjuje tudi to, da je Asko za svojega promotorja prav na milanskem sejmu predstavil zmagovalca MasterChefa Avstralije 2010 Adama Liawa.
Izvršni direktor Aska
Nenavadna odločitev Franja Bobinca je pred časom bila, ko mu je za izvršnega direktorja blagovne znamke Asko uspelo privabiti Milančana Mattea Camesasca. Nenavadna zato, ker je pred tem vodil blagovne znamke in marketing za Maserati, BMW in Mini. Camesasco o tem pravi: »Ni tako nenavadno. Avtomobilska industrija je v 100 letih razvila takšne tehnološke in cenovne modele, ki jih industrija aparatov za dom potrebuje in jih uvaja. Seveda pa je prvi pogoj, da tržimo izjemno kakovostne izdelke in v Gorenju ter Asku sem našel prav to, predsednika uprave, ki enako razmišlja, ter vrhunski razvoj in izdelke.«