Slovensko oblikovanje

Blagovna znamka Woodieful

Objavljeno
05. november 2015 14.58
Smilja Štravs, Kult
Smilja Štravs, Kult
Klavdija Jarc je avtorica očarljivega pohištvenega kosa, ki mu je dala prav tako očarljivo in otroško nagajivo ime Stolžek. Zaveda se, da je trg zasičen z izdelki, vendar verjame, da se za dobro oblikovanje vedno najde prostor, še posebej, če ne potrebuje veliko prostora. Njena vzornica je slovenska oblikovalka Nika Zupanc. Pri njej ji je najbolj všeč način, kako zna sama sebe promovirati in kako zvesto sledi svojemu stilu.

Woodieful je sinonim za lepo in funkcionalno pohištvo. Za Stolžek je izbrala masiven les bukve, obdelane z različnimi barvnimi nanosi. Pri tem se ji zdi pomembno, da z izbiro naravnega materiala in oblikovanjem prispeva tudi k varstvu okolja in njegovi trajnostni rabi. Les je za Klavdijo čudovit material, kar izkazuje tudi z imenom blagovne znamke Woodieful, ki je sestavljeno iz angleških besed wood in beautiful. Les ni le naraven in vsestransko uporaben material, je tudi zanimiv in lep, ko je svež, pa tudi lepo diši, pravi.

Stolžek je multifunkcionalen kos pohištva, ki združuje tri glavne načine uporabe. Zahvaljujoč obliki ga lahko uporabimo kot stolček, mizico ali držalo za knjige, časopise in revije. V položaju mizice bo zlahka zdržal do 160 kilogramsko »skodelico kave«.

Ideja o Stolžku je padla še v času študija, ko so morali za nalogo izdelati kos pohištva za otroke. »Odločila sem se, da oblikujem stolček, vendar me ni zadovoljilo to, da bo služil samo enemu namenu.«

Gre za minimalistično zasnovan kos pohištva, ki se v dizajnerskem smislu spogleduje s skandinavsko tradicijo oblikovanja, ki tako s formo kot z materiali sledi naravi. Minimalizem in čiste linije mehčajo zaobljeni vogali. Ti niso zgolj prijetni na pogled in otip, pač pa imajo tudi uporabno funkcijo, saj omogočajo optimalno stabilnost med sedenjem, medtem ko reže za spravilo revij razgibajo njegovo vizualno podobo.