Akrapovičev Full Moon opazila tudi ekipa Top Geara

Proizvajalec izpušnih sistemov je predstavil nov promocijski motocikel z art - deco aerodinamičnim konceptom.

Objavljeno
10. december 2014 09.40
Posodobljeno
10. december 2014 11.01
Ni. Č., Delo.si
Ni. Č., Delo.si

Ljubljana - »Motocikel, pri katerem si morate zamašiti ušesa, je nov izdelek podjetja Akrapovič,« opisujejo na spletni strani Top Gear. Čeprav, kot pravijo, o motociklih praviloma ne poročajo, se temu zdaj niso mogli upreti. »Huh?«

Izdelek Full Moon, ki je premierno navduševal na Custombike showu v nemškem Bad Salzufelnu, so pri Akrapoviču izdelali v partnerstvu s slovensko delavnico za predelavo motociklov Dreamachine Motorcycles.

Kot pravijo v Akrapoviču, daje njihovemu konceptualnemu motociklu pečat retro oblika z visoko tehnologijo izdelave (globoki vlek, leseni model), steampunkovska oblikovalska načela in prestiž bondovskih vozil.

»Motocikel je izjemen v vseh pogledih«

Novost, ki so jo s Full Moon predstavili v Akrapoviču, je kompozitni zavorni kolut, ki ga v teh dimenzijah na motociklih še ni bilo mogoče videti. Izstopa sprednje kolo, ki je konstrukcijsko karbonsko, saj aluminijasti obroč in pesto povezujeta dve karbonski rondeli. Z velikostjo 30 palcev so njegove dimenzije, kot pravijo, ekstremne.

»Upravljanje je popolnoma avtomatizirano, kar omogoča izvedbo minimalističnih rešitev na krmilu, brez vidnih napeljav, ki so sicer nujne za funkcioniranje motocikla. Parkiran lahko prosto stoji, to mu omogoča hidravlično vzmetenje. Motocikel je torej izjemen v vseh pogledih,« so v Akrapoviču ponosno zapisali.

Okvir in karoserijski deli so v celoti izdelani iz pločevine ter so nadgradnja paru izpušnih sistemov. Karoserija je tako del izpušnega sistema, je njegov integralni del, zato je celotni motocikel pravzaprav izpušni sistem.

Dvokolesnik poganja agregat S&S Knucklehead s prostornino 1524-kubičnih centimetrov. V izspušni sistem Akrapavič, ki je bil izdelan prvič za to priložnost, pa je ekipa vložila približno 800 ur dela. 

Cena?

V Top Gearu menijo, da je izdelek popoln za promocije na avto-motošovih in sejmih, za kar so v Akrapoviču prototip tudi izdelali. Kakšna je bila stroški izdelave, v podjetju molčijo. »Daj no, Akrapovič, saj je božič,« ga k odgovoru napeljujejo Top Gearovci ...