Audi A3 sportback sport 1.4 TFSI sport S-tronic

Test - Premijska kakovost z malo standardne opreme.

Objavljeno
16. november 2016 13.17
Aljaž Vrabec
Aljaž Vrabec
Nekateri si lahko privoščijo več. To velja tako za kupce, ki imajo dovolj pod palcem, da v svojo garažo zapeljejo Audijeve avtomobile, kot za proizvajalca iz Ingolstadta. Audi namreč na trg pošilja tako kakovostna vozila, da so mu kupci pripravljeni oprostiti skopo osnovno ponudbo opreme.

Testi takšnih avtomobilov so po eni strani veliko veselje, a po drugi zahtevna naloga. Kadar Audi iz tovarne pošlje nov primerek, je težko najti pomanjkljivosti. Vsaj kar zadeva vozne lastnosti, prenovljeni A3 prepriča že v prvih ovinkih. Bencinski motor s 110 kW (150 KM) je imeniten partner, toliko bolj s samodejnim sedemstopenjskim menjalnikom. Vožnja zato prija vsem, toda le največji ljubitelji znamke sploh opazijo, da je A3 prenovljen. Vsi osnovni elementi so tako rekoč enaki, pri zadku pa ima Audi star problem, da se zaradi podobne oblike težko razlikujejo že posamezni modeli, kaj šele izhodiščni model in njegova prenovljena izvedba (t. i. facelift).

S položajem za volanom ni težav. Nobenega neprijetnega spoznavanja ni, vse je jasno na prvi pogled. Celotna logika je preprosta, a učinkovita. Morda je ob izjemno čisti armaturni plošči komu dolgčas, toda takšen je nemški značaj. V 4,3 metra dolgem avtomobilu je prostora spredaj v obilju celo za najvišje potnike, poleg tega odrasli moški višje rasti lahko sedijo tudi na zadnji klopi. Prtljažnik je s 380 litri solidno prostoren, ob podrti drugi klopi pa nastane za 1220 lit­rov prostora, vendar ne s povsem ravnim dnom.

Audi A3 sportback sport 1,4 TFSI sport S-tronic ni poceni. V tem opremskem paketu prednjačijo športni sladkorčki (trikraki športni volan, športna sedeža spredaj …), kar znaša 32.130 evrov. V testnem primerku med drugim manjka tempomat, pa tudi parkirna tipala, malce nenavaden občutek je, ko voziš premijski avtomobil brez tako vsakodnevnih pripomočkov. Za povrhu dodatna oprema ni poceni, zato testni avtomobil stane 38.772 evrov.

Po drugi strani je res, da ima 1,4-litrski bencinski motor ugodno porabo goriva: po mestu se giblje okoli šestih litrov (in še kakšen deciliter čez), medtem ko se na relacijski vožnji zmanjša celo na pohvalnih pet litrov.