Audi bo jeseni dal na trg novi A4

Kupcem bodo hkrati ponudili  limuzinsko in karavansko različico A4.

Objavljeno
02. julij 2015 18.32
I. K., Na kolesih
I. K., Na kolesih

Pri Audiju so objavili prve fotografije in podatke o novem A4 in njegovi karavanski različici (avant). Oba novinca bosta prišla na trg letošnjo jesen.

Novi A4 je dolg 4,73 m in ima medosno razdaljo 2,82 m, opazno so mu izboljšali aerodinamiko; s količnikom zračnega upora 0,23 se limuzinski A4 zdaj ponaša z najboljšo vrednostjo v svojem razredu. Čeprav je novinec nekoliko večji od predhodnika, se je njegova teža občutno zmanjšala, v povprečju za 120 kilogramov.

Prostornina prtljažnika v novem A4 avant v osnovi znaša 505 litrov, ko je naslonjalo zadnjih sedežev podrto in je prtljaga naložena do stopa, se prostornina poveča na 1510 litrov. Električni prtljažni rolo in električni pogon za pokrov prtljažnika sta serijska

Oba modela ponujata vrsto naprednih tehnologij, obenem pa je upravljanje zaradi novih prikazov in koncepta upravljanja sistema MMI še bolj intuitivno. Pri opremi novega A4 se med najnaprednejše tehnične rešitve uvrščajo virtualni prikazovalnik, matrični LED-žarometi, vmesnik za pametni telefon, avdiosistem znamke Bang&Olufsen s 3D-zvokom, projekcijski sistem zaslona, novi asistenčni sistemi in storitve Audi connect.

Nova A4 bosta sprva na voljo s sedmimi pogonskimi agregati: tremi motorji TFSI in štirimi TDI. Njihova moč se je občutno povečala in znaša od 110 kW (150 KM) do 200 kW (272 KM); kot najzmogljivejša pogonska agregata sta na voljo dva 6-valjna motorja TDI. Obenem se je poraba goriva zmanjšala do 21 odstotkov, saj A4 2.0 TDI ultra na 100 kilometrov normno porabi le 3,7 litra dizelskega goriva, emisija CO2 pa znaša najmanj 95 g/km (avant: 3,8 l/100 km in 99 g/km).

Na novo so razvili tudi pogonski sklop in podvozje. 6-stopenjski ročni menjalnik, 7-stopenjski S tronic – zdaj bo na voljo tudi za izvedbe s sprednjim pogonom – in 8-stopenjski tiptronic imajo novo zasnovo, pri čemer sta samodejna menjalnika opremljena s funkcijo prostega teka, ki zmanjšuje porabo goriva. Funkcija porazdeljevanja navora po posameznih kolesih dopolnjuje delovanje pogona spredaj in stalnega štirikolesnega pogona quattro.