Ko avtomobil sam pazi na omejitve

Preizkus: Kako dobro deluje samodejno omejevanje hitrosti

sob, 05.03.2016, 09:00

Ob vsaki predstavitvi novega avtomobila lahko poslušamo o različnih asistenčnih dodatkih, ki naj bi olajšali vožnjo tudi najmanj tehnično podkovanim voznikom. No, v praksi se dostikrat pokaže, da sistem ne deluje ravno tako, kot so si zamislili, ali pa prednosti sicer so, a je uporaba preveč zapletena za vsakodnevne vožnje. Tokrat smo prvič natančneje preizkusili delovanje pametnega omejevalnika hitrosti, ki se ravna po trenutnih omejitvah. Omejevalnik hitrosti že nekaj let prinaša dodatne točke pri oceni varnostne opreme Euro NCAP, a zdi se, da ga vozniki nekako niso posvojili. Razlog je tudi v številnih spremembah omejitev na cestah, predvsem v mestih, kar pomeni, da je treba vseskozi prilagajati nastavitev. Ker je v zadnjem času vse več avtomobilov, ki znajo prepoznavati prometne znake, je logično, da so prebrano informacijo začeli prenašati v omejevalnik. Ta je bil doslej namreč dokaj preprost pripomoček, brez dodatne »pameti«. Voznik je nastavil hitrost, čez katero naj ga sistem ne pusti, in potem pač vozil znotraj te omejitve. S pritiski na tipke na volanu ali ob njem je lahko omejitev spreminjal.Ob spremembi omejitve na prometnem znaku se zdaj spremeni tudi nastavitev omejevalnika, pri čemer ima voznik možnost, da nastavi, koliko hitreje si upa peljati.

Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Delo d.o.o.
Preberite posebne pogoje, povezane z digitalnimi naročninami.
Prijavi sovražni govor