Zato najprej omenimo novi Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo sync 3, ki med drugim vozniku omogoča, da z glasom vključi aplikacije na svojem pametnem telefonu – da bi bil sistem čim bolj uporaben, so pri njegovem razvoju upoštevali več kot 22 tisoč mnenj, ki so jih pridobili med potencialnimi uporabniki. S preprostim pritiskom na gumb in izgovorjenim ukazom »potrebujem kavo … gorivo … parkirišče« lahko voznik sistemu naroči, da poišče kavarno, bencinsko črpalko ali parkirišče; odslej lahko vozniki kuge prek osempalčnega zaslona na dotik, ki je del sistema sync 3, upravljajo aplikacije enako kot na svojem pametnem telefonu.
Poleg tega je v pomlajeni kugi na voljo več asistenčnih varnostnih sistemov, kot so izboljšan sistem za preprečevanje naleta, ki zdaj deluje do hitrosti 50 km/h, opozorilni sistem, ki preprečuje trke ob vzvratni vožnji s parkirišča, tudi sistem za prostoročno bočno in pravokotno parkiranje. Ne nazadnje je uporabno prostoročno odpiranje vrat prtljažnega prostora, ki omogoča dostop do prtljažnika s preprostim zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem. Ob vsem naštetem pa voznika morda še najbolj razveseljujejo novi prilagodljivi biksenonski žarometi, ki omogočajo optimalno vidljivost s prilagajanjem kota svetlobnega snopa – glede na hitrost vozila, zasuk volana in razdaljo do predmetov pred vozilom in celo v močnem nalivu.
V skladu z aktualnimi družinskimi potezami je med spremembami na zunanjosti tudi velika glavna trapezoidna maska, ki meji na nove žaromete z dnevnimi LED-lučmi; nekoliko drugačne so tudi zadnje luči. V potniški kabini takoj opazimo kakovostnejše materiale, poleg tega so izboljšali priročnost krmilnikov na volanskem obroču in zmanjšali število stikal in gumbov. Ker imajo odslej vse različice elektronsko ročno zavoro, so nekaj prostora pridobili tudi na sredinski konzoli. Ob nespremenjenih zunanjih merah (dolžina 4,53 metra, širina 1,83 metra in višina 1,7 metra) je kuga med prvimi kilometri dokazala, da je zelo dobro vodljivo, udobno, a hkrati dovolj čvrsto vozilo, ki se zlahka spopade tudi s slabšimi tereni. Ne nazadnje ji to omogoča opcijski tako imenovani inteligentni štirikolesni pogon, ki v 20 milisekundah prilagodi navor posameznemu kolesu, kar izboljša oprijem na tako ali drugače spolzkih podlagah.
Seveda so pomladili tudi motorno paleto. Nov je 1,5-litrski dizelski motor TDCi z močjo 88 kW (120 KM), ki je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in prednjim pogonom
V motorni ponudbi so poleg tega še trije različno močni 1,5-litrski turbobencinci ecoboost z največjo močjo 88, 110 oziroma 134 kW. Med tehnologijami za zmanjšanje porabe goriva, ki so na voljo pri vseh različicah, sta tudi sistem ustavi/spelji in regenerativno polnjenje akumulatorja.
Ob že znanih paketih opreme je nova kuga na voljo tudi z nekoliko bolj športnim ST-line, ki vključuje trše vzmetenje in za nekaj milimetrov nižjo oddaljenost karoserije od tal. Na vrhu ponudbe je prestižna kuga vignale. Prodaja je v Sloveniji že stekla, prva vozila bodo kupci dobili v drugi polovici novembra. Za vstopni model 1.5 ecoboost 88 kW (120 KM) trend boste plačali 21.610 evrov. Tisti, ki ne morejo brez dizla in štirikolesnega pogona, pa bodo odšteli najmanj 27.410 evrov za 2.0 TDCi 110 kW (150 KM).