Mazda2 privlačna v novi izdaji

Domača predstavitev - Cene za bencinske različice se začenjajo pri slabih 10 tisočakih, a to je avto brez klimatske naprave, tako da bodo za kupce zanimive tiste s ceno od 11 tisočakov naprej.

Objavljeno
17. marec 2015 18.00
G. B., Na kolesih
G. B., Na kolesih
Mazda je te dni na slovenskem trgu začela prodajati popolnoma novo izvedbo svojega pri nas najmanjšega modela mazda2. Novinka s svojo pojavo nedvomno uspešno nadaljuje privlačni oblikovalski slog kodo. Za tukajšnji trg bo na voljo le kot petvratna kombilimuzina, ki pa je v primerjavi s predhodnico precej zrasla (+14 cm). V dolžino tako meri 406 cm, a z maso ostaja na enaki ravni kot predhodnica (970 kg). To je posledica uporabe različnih elementov nove tehnike skyactiv, ki prinaša lažjo in bolj čvrsto gradnjo karoserije, lažje podvozje in naprednejše pogonske sklope.

Pri motorjih je ponudba osredotočena na 1,5-litrski bencinski štirivaljnik z visokim kompresijskim razmerjem, ki je lahko pripravljen v izvedbah z močjo 55, 66 ali 85 kW. Takšne prostornine je tudi napreden dizelski stroj, ki zmore moč 77 kW in zelo majhno porabo goriva, saj tovarniško povprečje govori o le 3,4 litra. Tudi za bencince navajajo nizke vrednosti porabe (4,54,9 litra), in kot pravijo pri Mazdi, za izpolnjevanje okoljskega standarda evro6 ne potrebujejo dodatne obdelave izpušnih plinov. Ročni menjalnik ima pet ali šest stopenj, pri srednjem bencincu je dosegljiva tudi šeststopenjska avtomatika. Vsi motorji so opremljeni s sistemom start-stop, najmočnejši bencinec tudi s sistemom za regeneracijo energije pri zaviranju.

Mazda2 je v sprednjem delu pripravljena z mislijo na voznika, ki vse najbolj potrebne podatke vidi za volanom, še posebno če ima prikazovalnik podatkov na vetrobranskem steklu. Na vrhu sredinskega dela armaturne plošče je lahko večfunkcijski upravljalnik, ki se upravlja s priročnim vrtljivim gumbom med sedežema. Avtomobil ima odvisno od opreme veliko varnostnih asistenčnih dodatkov, med drugim sistem samodejnega zaviranja v sili. Mazda2, ki nastaja v Mehiki, bo najprej dosegljiva bencinskimi motorji in od poletja še z dizlom.

Cene za bencinske različice se začenjajo pri slabih 10 tisočakih, a to je avto brez klimatske naprave, tako da bodo za kupce zanimive tiste s ceno od 11 tisočakov naprej. Izvedba z morda najbolj zanimivim bencinskim motorjem srednje moči stane okoli 12 do 15 tisoč evrov, najdražja in zelo bogato oprem‧ljena pa 18 tisočakov. Pri nas letos računajo na 250 kupcev, prihodnje leto verjetno precej več.