Preizkusili smo mercedes-benz CLA 200 cdi 4matic aut.

Manjši, nekoliko pobalinski mercedes, ki ima tudi štirikolesni pogon.

Objavljeno
11. marec 2015 16.55
Bruno Kuzmin, Na kolesih
Bruno Kuzmin, Na kolesih
Mercedes CLS je ustvaril razred gosposkih štirivratnih kupejev. Njegov manjši brat ima podobne, a bolj pobalinske manire. Ne manjka niti štirikolesni pogon.

To ni le pomanjšani CLS! CLA je pomanjšan tudi pri tehniki, s katero se naslanja na osnovo razredov A in B, ne pa večjih in bolj uglajenih mercedesov razreda E. Največji davek za to plača notranjost. Spredaj sediš udobno, a težko spregledaš majhno oddaljenost strehe in vsesplošno utesnjenost zadnje klopi. Tu namesto mičnih dam uživa le osnovnošolska mladina. Prtljažnik je spodoben, a ne ravno velik.

Povsod drugod igra eno ključnih vlog denar in tu je treba še enkrat omeniti, da je CLA, kljub veličastni pojavnosti, v osnovi mercedes razreda A. Primerjava z večjimi mercedesi (z razredom C vred, ki ga je mogoče kupiti za podobno ceno) glede materialov, njihove izdelave in dragocenosti je neprimerna. Pomiki ročic in stikal niso tako uglajeni, podobno velja za izbranost materialov, čeprav še zdaleč niso napačni.

Ima pa CLA bolj mladosten in pobalinski šarm. Z njim se je lepo voziti, pa čeprav brez cilja in ob dejstvu, da je na slabših površinah bolj trd in nervozen, kot bi lahko bil. Kombinacija 2,1-litrskega dizla s 100 kW (136 KM), štirikoles­nega pogona in sedemstopenjskega samodejnega menjalnika (takšen je paket) navdušuje. Moči je dovolj, navora še več, oprijema pod kolesi težko zmanjka. Ob rahlo rezkem zvoku iz dveh izpuš­nih cevi je CLA prej športen kot umirjen. Z njim se suvereno in lahkotno izstreliš čez marsikateri ovinek in dosežeš največjo hitrost 216 km/h. Povprečna poraba seže ob zmerni nogi do šestih litrov in se ob težki desnici približa devetim.

CLA ni racionalen avtomobil. Pri tem mercedesu, ki je v nekaterih pogledih na meji filozofije »wannabe«, odločajo čustva. Če je le denarnica dovolj debela.