Peugeotove poletne osvežitve

Slogovno osvežena in tehnično nadgrajena 208 in partner.

Objavljeno
10. junij 2015 17.40
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih
Peugeot 208 je velikoserijski izdelek, kar mu narekuje hiter življenjski ritem, saj je tekma na globalnem trgu vsak dan hit­rejša. Novosti v mehaniki, varnostnih paketih, povezljivosti in stilski preobrazbi so postav­ljene na znane in trdne temelje, ki so pred tremi leti dvignili 208 na občutno višjo evolucijsko stopnjo.

Novosti, ki jih nosi prenovljeni 208, so premišljeno vpete v znane tehnične okvire, ki so še vedno v skladu s trenutnimi trendi. Kar zadeva mehanski del, velja poudariti široko paleto motorjev, ki že dosegajo visoko normo za izpuste evro6. V ponudbi je kar pet bencinskih in trije dizelski agregati, največ prodajnih pričakovanj pa je seveda povezanih z bencinskimi, saj so ti že do zdaj dosegali največji obseg prodaje. Bencinski motorji so na voljo v treh prostorninskih razredih (1,0 litra, 1,2 litra in 1,6-litrski agregat e-THP za model GTi) in več zmogljivostnih izdajah (50, 60 in 81 kW ter za GTi 153 kW). Dizelska vrsta je krajša, obsega tri ravni moči (55, 73 in 88 kW) 1,6-litrskega stroja blueHDi.

Novost je klasični samodejni šeststopenjski menjalnik, ki smo ga lahko preskusili v kombinaciji z močnejšim bencinskim motorjem in ponuja povsem drugačno udobje v vožnji, kot ga je zmogel robotizirani samodejni menjalnik. Še vedno navdušuje manjši volan, ki skupaj s premišljeno nastavljeno električno podporo servomehanizma poskrbi za drugačen, bolj neposreden občutek vožnje skozi ovinke.

Zunanjost nekoliko spremenijo nova oblika prednjega odbijača, drugačna maska in obrobe meg­lenk. Tri LED-črte v zadnjih lučeh puščajo v temi svetlobni »odtis« krempljev, pragovi pod vrati pa so postali širši in se s tem približali različici GTi. Omeniti velja še nove teksturne barve, ki so precejšnja novost v tem razredu vozil in so spet dokaz, kako močan značaj lahko barve dajo avtu. V paket varnostnih dodatkov so dodali kamero za pomoč pri vzvratni vožnji in sistem active city break za samodejno zaviranje pri nevarnosti naleta, ki zagotavlja varno samodejno ustavljanje v hitrostnem razponu od 5 do 30 km/h.

Pomlajeni in vsebinsko obogateni 208 bo v vstopni trivratni izvedbi z litrskim motorjem sicer naprodaj za 10.691 evrov, a so ga pri Peugeotu Slovenija na trg pospremili z uvodnim popustom, s katerim je različica s petimi vrati, drugo ravnjo opreme active in kovinsko barvo na voljo za ceno 10.858 evrov.

Prenovljena tudi partner tepee in furgon

Peugeotove salone bo okrepila tudi enoprostorsko razvajajoča ponudba iz programa partner, ki obsega tako modele za družinsko kot dostavno, se pravi poslovno rabo. Tepee, ki je družinski, je na videz robustnejši s spremenjenimi prednjimi lučmi in izrastkom v odbijaču, nova je tudi značka in za več »terenskega« občutka so na vidno mesto dodali še srebrno zaščito podvozja. Kot pri 208 je tudi tu v kabini našla mesto kamera za vzvratno parkiranje in na vse konce povezljiv vmesnik, ki se pred voznikom kaže v obliki velikega zaslona na dotik. V program part­ner so umestili še eno paketno ponudbo, imenovano allure, ki se po količini opreme uvršča na tretje mesto, nad access in active in pod outdoor.

Partner je na voljo v dveh bencinskih različicah, 1,6-litrski z 72 in 88 kW ter v treh dizelskih jakostnih kategorijah: 55, 72 in 88 kW, vedno v povezavi z 1,6-litrskim agregatom blue HDi. Tepee je lahko sedemsedežnik z odstranljivima sedežema v tretji vrsti, doplačilo za dodatna sedeža v paketih allure in outdoor pa znaša 615 evrov.

Izvedba furgon je lahko bolj ali pa še bolj prostorsko talentirana, saj so pripravili dve dolžinski mož­nosti. Manjša meri v dolžino 438,4 cm in v tovorni prostor sprejme 3,3 kubičnega metra tovora, 24,8 cm daljša različica furgona pa pospravi za 3,7 kubika tovora. Družinsko prostorni in po novem tudi veliko bolj trendovski tepee stane v vstopni različici 14.853 evrov, podjetniški furgon pa želi posel skleniti za najmanj 13.420 evrov.