Paleta moči prenovljenih in gospodarski rabi prilagojenih dvolitrskih TDI-motorjev se začne pri 62 kW in nadaljuje čez 75 in 110 do 150 kW. Bencinski dvolitrski TFSI-motor ima lahko 110 ali 150 kW. Poizkusili smo dizla s 75 in s 150 kW in se oba odlikujeta z bogatim navorom od prostega teka, vsak pa porabi manj goriva kot doslej. Glede na različice motorjev in karoserij so mogoči 5- in 6-stopenjski ročni ter 7-stopenjski DSG-menjalniki ter seveda štirikolesni pogon 4motion.
Prej ali slej se T6 širi v običajno paleto vsestranskih vozil – v strahoten zmnožek dveh medosnih razdalj, treh višin, treh namenov: gospodarski transporter z najrazličnejšimi karoserijami, osebni multivan v treh stopnjah opreme (trendline, comfortline in highline), v katerih je dobavljiv tudi razkošni caravelle. Ta je še najbolj namenjen zares spodobnemu prevozu cenjenih potnikov, na primer od letališča do hotela.
Odlično transporterjevo podvozje ni novo, je le izpiljeno. A za osebne različice je mogoče doplačati sistem DCC, ki tristopenjsko prilagaja blaženje voznemu načinu. Učinkovite zavore so prirejene moči motorjev in so vedno kolutne.
Najhitreje se razvijajo elektronski sistemi in funkcije, zato je tu največ posodobitev. Varnostni in drugi sistemi so v nekaterih različicah serijski, drugod le za doplačilo. Sistem frontassist nadzira približevanja s pomočjo radarja in opozarja voznika ter tudi delno zavira. Sistem ACC omogoča še več: nastavljivo varnostno razdaljo in po potrebi popolno zaustavitev avtomobila. Obema sistemoma je skupna funkcija mestne zaustavitve v sili, ki deluje pri hitrosti pod 30 km/h. Doplačilni so light assist (samodejno preklapljanje žarometov), zaznavanje utrujenosti voznika in zelo zanimiva ojačitev pogovora potnikov prek vgrajenega ozvočenja – običajni pogovor je brez tega težaven in odvrača voznikovo pozornost.
Kamero za vzvratno vožnjo morete dobiti samo skupaj z določenimi radioaparati, ki imajo tudi zaslon in satelitsko navigacijo – ta je lahko občasno razmeroma počasna. Vozila z vlečno napravo stabilizirajo priklopnik prek ESC, električno sklopne kljuke pa ni v ponudbi.
Medijske naprave so nove, vse z bluetooth povezljivostjo telefonov. Za boljše delovanje telefonov se ti v odložišču samodejno indukcijsko priklopijo na zunanjo anteno. Vsega skupaj so na voljo štiri različne medijske naprave, za doplačilo je funkcija APP-connect, ki omogoča uporabo nekaterih aplikacij pametnih telefonov na osrednjem zaslonu, a tu so še višje stopnje povezav različnih elektronskih naprav.
Glede na enake karoserijske mere se prostornine dostavnikov niso spremenile, noter gre od 5800 do 9300 litrov, glede na različico. Kombiji so popolnoma zastekljeni in sprejmejo do devet ljudi. Po novem so posamični sedeži s sklopnim naslonjalom (za lažji vstop) dobavljivi za leva in desna drsna vrata. Za naše predpise bo zanimiv kombi doka plus, ki ima za trisedežno klopjo v drugi vrsti fizično ločen prtljažnik, ki ni zastekljen. Tovornjaki so na voljo z enojno ali dvojno kabino, z nizkim ali standardnim kesonom ter kot šasija za nadgradnje.
Multivan je točno to: vsestranski avtomobil, v katerem poljubno razpostavljate izbrano pohištvo po tračnicah. Multivan je veliko udobnejši od kombijev iz serije transporter. Na dobrih švedskih cestah je bilo težko ugotavljati, ali je potnikom nad zadnjo premo še tako očitno manj udobno kot doslej. Oprema highline vsebuje elektrificirana drsna vrata.
Promocijski dvobarvni multivan »generation six« nad opremo comfortline dvigajo posebej zatemnjena stekla, LED-žarometi, meglenke »za ovinke«, sedeži iz alkantare, medijska naprava composition media in kup okrasja.
Do jeseni bodo na voljo menda že vse različice. Znane cene se začnejo pri 28.564 evrih, kolikor stane osnovni osemsedežni transporter kombi s 75-kilovatnim dizlom, in se še ne nehajo pri 54.120 evrih za multivan comfortline 2,0 TSI 4motion s 150-kW in DSG-menjalnikom, saj je vedno mogoče še kaj doplačati.