Preizkusili smo: Honda NC 750D integra

Z motohibridom lahkotno, varčno in zabavno

Objavljeno
19. september 2016 16.52
Andrej Brglez
Andrej Brglez

Integra je Hondina alternativa za nezanimive avtomobilistične dnevne poti v službo in po opravkih. Še več, tudi ob koncu tedna hitro zvabi na prijet­no potepanje v dvoje. Vse to je zmogla že prej, a zna po novem še bolje.

 

Integra se je že prej peljala spodobno, zdaj, ko so jo v ključnih detajlih še bolj prilagodili temeljnim motociklističnim zakonom, pa je postala še bolj prepričljiva. Nekaj drobnih sprememb so naredili na okvirju, več pa pri sprednjem in zadnjem vzmetenju, kar je najbolj vplivalo na izboljšanje voznih lastnosti. Delovanje prednjega vzmetenja so izboljšali z novim sistemom showa dual bending valves, zadaj pa močno spremenili delovanje konfiguracije pro-link. Vzmetenje je kompaktno in integra pri večji hitrosti, v zavojih in pri zaviranju deluje motociklistično stabilno.

Kot rečeno, je imela od nekdaj močno izraženo bipolarno mot­njo, tehnične spremembe pa so jo v tem delu še okrepile. Povedano drugače, zdaj je še manj skuter in še bolj motor. Odpravili so na primer obotavljanje in mehkost, kar se je včasih zaznalo pri vstopu v ovinek. Seveda je zadržala bistvo skuterja, predvsem izredno udob­je in nezahtevno uporabo. Pri konkretni masi 238 kg in spodobni moči 40 kW (54 KM) je dobro, da so ji s spremembami še dodatno okrepili vozne zmogljivosti, saj je tako postala bolj vsestranska. V minus ji še vedno štejemo skromna odlagalna mesta – z zelo povprečno prostornino se na primer odreže prostor pod sedežem. Je pa postala oblikovno bolj ostra in vroča. Zadetek v polno so sprednje LED-luči, zanimive so športne barvne kombinacije, ki se odlično ujamejo z izstopajočim agregatom sredi okvirja, ki je mehanski prepoznavni znak integre. Izboljšali so delovanje samodejnega menjalnika z dvojno sklopko DCT, ki zdaj v šport­nem programu S ponuja tri ravni odzivanja menjalnika. DCT in integra sta odličen par. Po eni strani se s tem menjalnikom močno povečata enostavnost in udobje vožnje, po drugi pa se je ohranil značaj motorja s klasičnim menjalnikom. V tem poglavju tako opremljena integra prekaša večino tekmecev.