Preizkusili smo: Jeep compass 2.0 multijet 16v 140 AWD AUT limited

Notranja prostornost na pravi ravni.  Doborodošel štirikolesni pogon

pet, 17.11.2017, 17:00; spremenjen: 17:00

Kako zelo resno mislijo z novim compassom, so pri Jeepu dokazali že na mednarodni predstavitvi nove generacije. Podrobno so spregovorili številni razvojniki, ki so opisali svoje rešitve in postopek, kako so do njih prišli, prav tako smo lahko avtomobil preizkusili na precej zahtevnih poteh. Takoj se opazi, da so oblikovalci ujeli moderne linije s tradicionalnimi rešitvami legendarnega Jeepa. Na maski je tako še vedno sedem hladilnih rež, kar imajo Jeepovi terenci že vse od druge svetovne vojne, ko je ameriška vojska z njimi osvobajala Evropo, zato od Jeepa izhaja tudi splošno poimenovanje za takšna vozila – džip. K prepoznavnim rešitvam sicer spada še kvadratasta oblika blatnikov, enako kvadratasta je tudi linija na armaturni plošči, saj so oblikovalci želeli, da imata zunanjost in notranjost skupno točko. Compass dostojno nadaljuje večdesetletno tradicijo zelo dobrih voznih lastnosti na težje prevoznih poteh. Resda je na voljo tudi v različici s pogonom samo na prednji kolesi, toda testni primerek ima pogon na vsa štiri kolesa (21-centimetrska oddaljenost od tal) in takšnih naj bi tudi največ prodali.

Za plačilo s kartico, Paypalom ali preko UPN (plačilni nalog), obiščite stran www.delo.si/digitalno in izberite paket po vaši meri. Imamo tudi takega z izdatnim popustom za naročnike na našo tiskano izdajo! Nato sledite navodilom za registracijo, v sklopu katere boste sklenili tudi digitalni naročniški paket.


Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Delo d.o.o.
Preberite posebne pogoje, povezane z digitalnimi naročninami.
Prijavi sovražni govor