Preizkusili smo: Mazda CX-5 CD150 AWD revolution

Prostoren in všečen športni terenec, ki ustreže različnim okusom in potrebam.

čet, 11.01.2018, 17:00

Že prva generacija kompaktnega športnega terenca CX-5 je bila v zadnjem času eden najuspešnejših Mazdinih modelov, saj so jih tudi pri nas prodali več kot 900. Je bil zato že vnaprej zagotovljen uspeh druge generacije, ki je prišla na trg leta 2017?

Kot kaže, da. Predhodniku so nam­reč izboljšali oziroma izostrili zunanjo podobo, hkrati pa dodali vrsto tehničnih izboljšav, ki jih je v avtomobilski svet prineslo obdobje zadnjih dveh let. Že do zdaj je bil CX-5 otrok Mazdinega oblikovnega jezika kodo, po novem pa sta najbolj opazna izrazito ozka žarometa, ki sta bila v testnem vozilu v LED-izvedbi in s prilagodljivimi samodejnimi dolgimi lučmi, ki jih z eno besedo: priporočam. Sicer CX-5 s 4,55 metra dolžine (centimeter več kot prej) sploh ni majhno vozilo, kar se kaže v prostorni potniški kabini, ki ponudi soliden prostor tudi potnikom na zadnjih sedežih. O prostornosti priča še zgledno velik prtljažnik (506 do 1620 litrov). Da se CX-5 spogleduje s premijskimi tekmeci, priča tudi električno odpiranje in zapiranje prtljažnih vrat.

Za plačilo s kartico, Paypalom ali preko UPN (plačilni nalog), obiščite stran www.delo.si/digitalno in izberite paket po vaši meri. Imamo tudi takega z izdatnim popustom za naročnike na našo tiskano izdajo! Nato sledite navodilom za registracijo, v sklopu katere boste sklenili tudi digitalni naročniški paket.


Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Delo d.o.o.
Preberite posebne pogoje, povezane z digitalnimi naročninami.
Prijavi sovražni govor