Vozili smo: Mercedes-benz C 43 AMG 4matic coupe

Kupe za ljubitelje hitre vožnje, ki je za povrhu še dovolj uporaben.

Objavljeno
14. avgust 2017 14.59
Gregor Pucelj
Gregor Pucelj
Takoj k bistvu. Bencinski šestvaljnik s prostornino treh litrov in podprt z dvema turbinama, samodejni menjalnik (9G-tronic), štirikolesni pogon (4matic) in vse skupaj zapakirano v simpatično nabreklo in ne preveliko kupejevsko karoserijo. A to še ni vse.

Čeprav je vsakomur jasno, da so temu kupeju rojenice namenile pretežno športno oziroma hitro življenje, ki mu ga zagotavlja 270 kW (367 KM) največje moči in 520 Nm navora, je imel testni primerek na sredinski konzoli še štiri zanimive gumbe. Enega za izbiro voznega režima (od ekološkega in udobnega do športnega in superšportnega), drugega za prilagoditev podvozja, tretjega za odpiranje izpušnega sistema, tako imenovani AMG performance z možnostjo preklopa. S četrtim pa voznik, kadar se mu zahoče, in to se mu zanesljivo, vključi ročno prestavljanje z obvolanskima ročicama in takrat dejansko postane dirigent odlično uigranega šestvaljnega simfoničnega orkestra z okrepljeno basovsko sekcijo … Takrat imaš na voljo vrhunsko pospeševanje, ko je zaloga moči že pri najnižjih vrtljajih velika, natančno vodljivost in za posladek nadzorovano drsenje skozi ovinke, ko se sprašuješ, kje ima štirikolesno gnani C 43 AMG zgornjo mejo.

Takšnega kupeja pač ne moreš voziti brez čustev. Ni pa le brutalni športnik, lahko pokaže tudi veliko nežnejši, prav nič agresiven značaj. Z njim brez težav uživate v razmeroma počasnem križarjenju, ko ne vzbujate posebne pozornosti. Čeprav meri v dolžino 4,76 metra, z zaobljenimi linijami in kupejev­skim zadkom skriva velikost. Zato prijetno preseneti s prostornostjo v potniški kabini. Seveda je tam poudarek na sprednjih sedežih, ki ponujata odlično sedenje in ergonomijo, čeprav nista povsem električno nastavljiva, saj je vzdolžni pomik ročni. Dostop do zadnjih sedežev (pričakovano) zahteva nekaj gibčnosti, sicer pa dva ne preveč visokorasla potnika sedita dovolj udobno in ne preživita le nekaj kilometrov; zaradi padajoče strešne linije imata še najmanj prostora nad glavo. Uporabnost dopolni dostojno velik prtljažnik.