Preizkusili smo: Mitsubishi L200 2.4 DI-D 4WD instyle

Šerpa s stilom in jekleno voljo

Objavljeno
01. januar 2016 21.44
Andrej Brglez
Andrej Brglez

L200 ni tiste vrste športni maneken s trebušnimi šesterčki, ki ne more dvigniti niti težke lopate, ker to zahteva drugačne vrste (fitnes) gibov in uničuje manikirane nohte. To je delovni stroj, ki zmore težek tovor prepeljati tudi po zelo zahtevnem terenu. Pa še dobro je videti!

 

Oblikovno je bil za L200 ključen generacijski preskok iz tretje v četrto generacijo, narejen pred natanko desetimi leti. Takrat so ujeli zlitje atraktivne oblike, neokrnjenih delovnih zmogljivosti in višje ravni udobja. V temeljih pri novem L200 ni posebnih presenečenj, saj ohranja klasično zasnovo šasije in tovornjaške listnate vzmeti na zadnji osi. Preverjena klasika torej, ki pa se po novem pelje manj poskakujoče in neudobno. L200 je od predhodnika namreč daljši za 12 centimetrov, kar je seveda dalo nove možnosti v kabini in pomagalo dvigniti potovalno udobje. Preizkušena izvedba z dvojno kabino povsem loči svet udobne kabine od tovornega dela zadaj. Kar zadeva motiviranost za delo, je še večja, kot je bila. Keson je dolg 1,52 metra in širok 1,47 metra, s 47,5 centimetra višine pa so stranice malo višje kot pri predhodniku. Za lažje nalaganje, na primer z viličarjem, je mogoče zadnjo nakladalno stranico spustiti za 180 stopinj. V kabini je več prostora v predelu ramen in glave ter predvsem na zadnji klopi.

L200 bo udobno prepeljal štiri odrasle, na krajši poti pa bodo brez večje zadrege zadaj sedeli tudi trije. Manj razkošno je v kabini prostor odmerjen za različno velika odlagališča. Gretje usnjenih sedežev, športne obvolanske lopatice menjalnika, velik zaslon multifunkcijskega vmesnika in skrbna končna izdelava so postavljeni na še višjo (avtomobilsko) raven. Nov motor s prostornino 2,4 litra ponuja 133 kW (180 KM) in navor 430 Nm pri 2500 vrt.

min. V preskušanem L200 je bil znova z zgolj petstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki prestavlja v duhu stare šole, z nekaj zamika in pri določenih obremenitvah bolj grobo. Glavnino moči smiselno usmeri v večjo vlečno silo pri manjši hitrosti, L200 pa ni počep­nil, niti ko smo ga močno obtežili in ga preskusili na zelo zahtevnem terenu, na katerem bi mestni šport­ni terenci za sabo pustili vsaj pol plastične kozmetike. Prestavljanje med različnimi načini delovanja štirikolesnega pogona je z vrtljivim stikalom na sredinski konzoli sila preprosto. Izbirati je mogoče med pogonom na zadnji kolesi, stalnim štirikolesnim, priklopom zapore sredinskega diferenciala in reduktorja. Vozniška izkušnja je zelo dobra, zdrave moči je namreč več kot dovolj v vseh območjih delovanja, ki so za pick-up najbolj pomembna. Udobje je opazno boljše in se kosa z najbolj avtomobilskimi predstavniki v razredu. Slednje je posledica novega agregata z izboljšano ravnjo tresljajev. Za L200 je delo na prvem mestu, in če morate prepeljati kaj velikega in težkega na težko dostopen kraj, je to pravi stroj za vas. Da je tudi športno privlačen, v kabini presenetljivo prostoren in udoben, pa so dodatki, ki nedvomno pozitivno vplivajo na (voznikovo) delovno storilnost.