Preizkusili smo: Renault twingo GT energy TCe 110

Vse ostane znotraj dovoljenih meja, samo bolj veselo je.

Objavljeno
27. maj 2017 11.56
Aljaž Vrabec
Aljaž Vrabec
Manj je lahko več, a očitno tudi hitro. Renault twingo GT je pravi mali mestni gizdalin, ki poskočno in urno vihra med ovinki. Kdor redko zavije stran od mestnega vrveža, hkrati pa uživa v dinamični vožnji, je morda le dočakal svoj sanjski avtomobil.

Oranžna pločevina s črnim spojlerjem, temnimi stranskimi in streš­nimi nalepkami ter zatemnjenimi zad­njimi stekli je velik magnet za oči. Mimobežniki so se kot po pravilu obračali za renaultom twingom GT in opazovali njegovo drugačnost. Resda vsem ni bil všeč, češ da je preveč »igračkast«, toda mnogi lastniki jeklenih konjičkov uživajo že v tem, da so opaženi. Torej je tokratni testni primerek kot ustvarjen zanje, pa še dve izpušni cevi ima ta frajerski twingo GT!

Podoben pristop so oblikovalci ubrali v notranjosti, le da so zamen­jali barvi – v prevladujočo sivino so zarezali z oranžnimi linijami. Da gre za športno različico, nazorno priča tudi navigacijska naprava, saj lokacijo avtomobila na zemljevidu prikazuje majhna formula, tako da si lahko zamišljate, da v resnici ne sedite v twingu, temveč v dirkalniku formule 1, medtem ko drvite po progi v Monzi ali Monte Carlu.

Pod pokrovom ropota 0,9-litrski bencinski trivaljnik s spodobnimi 110 konjskimi močmi (80 kW). To je več kot dovolj za poskočno vožnjo v mestu, saj si lahko voznik privošči malce bolj dinamično pospeševanje, toda moči vseeno ni preveč, zato ni nobene skušnjave, da bi presegal omejitve. Vse tako ostane znotraj dovoljenih meja, samo bolj veselo je. Do stotice sicer twingo GT pospeši v 9,6 sekunde, končna hitrost pa se ustavi pri 182 kilometrih na uro. Vseeno je že pri okoli 130 km/h vožnja malce nelagodna, kajti twingo je za resnično divjanje prelahek (skoraj okroglo tono) in majhen (dolg je 3,6 metra). Poraba ni bila navdušujoča, saj se je med testnimi vožnjami ustavila pri 7,4 litra na sto kilometrov.

Pri drugih dejavnikih je zadržal vse značilnosti »normalnega« twinga. Čeprav spada med avtomobilske palčke, se za volan ali na sosednji sedež spravijo tudi visoki in zajetni vozniki ali sopotniki, pri čemer nimajo večjih težav z iskanjem primernega položaja, saj se lahko sedež premak­ne precej nazaj. Zadaj gre precej na tesno, bolj ali manj je druga klop najpriročnejša za prevažanje športnih torb ali vrečk iz trgovine. Stikala na armaturni plošči so pregledna in logična, prav tako ni nobenih pripomb glede preglednosti iz vozila. Zaradi majhnosti in okretnosti je twingo tudi preprost za parkiranje. V prt­ljažniku je ob normalni postavitvi sedežev prostora do 219 litrov.