Preizkusili smo: Volkswagen e-golf

Električni golf se vozi dobro kot golf, a v hladnem vremenu močno razočara z dosegom, saj iz Ljubljane do Kopra ne gre brez postankov za polnjenje

pon, 25.01.2016, 09:00

Golf, tisti na štirih kolesih, da ne bo pomote, ima v slovenskih srcih še vedno svojevrsten status. Od lani je tudi na našem trgu na voljo električna izvedba tega priljubljenega volks­wagna – e-golf.


Čeprav e-golfa žene 85-kilovatni elektromotor, je še vedno – golf. A za spremembo z bogato serijsko opremo: z navigacijsko napravo in funkcijo t. i. večnaletnega zaviranja. Pohvalno je, da je občutek med vožnjo takšen, kot smo ga vajeni iz običajnih golfov, z dodatkom, da nam lahko pospeški izdatno povečajo srčni utrip. Od običajnega golfa se električni zunaj razlikuje predvsem po posebnih, bolj aero­dinamičnih litih platiščih in še nekaterih elementih za zmanjšanje zračnega upora, ki pa jih opazi le izurjeno oko. Tudi notranjost je tipično golfova, pri čemer pa oblazinjenje sedežev morda deluje na prvi pogled nekoliko ceneno. Prt­ljažnik je manjši in meri od 341 do 1231 litrov (klasični golf od 380 do 1270 litrov), ima pa dvojno dno, tako da lahko polnilne kable pospravimo v »spodnje nadstropje«. Na papirju ima e-golf v poletnih mesecih do 190 km dosega, v zimskih pa do 120 km. Resničnost je žal precej drugačna.


Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Delo d.o.o.
Preberite posebne pogoje, povezane z digitalnimi naročninami.
Prijavi sovražni govor