Suzuki SX4 S-cross v novi pojavi

Drugačen izgled in drugačni motorji. Vse skupaj deluje bolj drzno in robustno oziroma terensko.

Objavljeno
27. september 2016 16.29
Gregor Pucelj
Gregor Pucelj

Po treh letih je druga generacija Suzukijevega srednje velikega križanca z nenavadnim imenom SX4 S-cross doživela konkretno prenovo in dobila nova bencinska motorja.

Ob nespremenjenih zunanjih merah (dolžina 4,3 metra) so temeljito preoblikovali predvsem sprednji del, ki je bolj pokončen, s poudarjenimi linijami in nekoliko izbočeno masko. Tako vse skupaj deluje bolj drzno in robustno oziroma terensko. Drugi deli zunanjosti so skoraj nespremenjeni, na zadku so nove le LED-luči; v LED-izvedbi so zdaj tudi glavni žarometi. K drugačnemu videzu nekaj dodajo še večja 17-palčna kolesa, kar je pripomoglo k večjemu odmiku karoserije od tal, ki zdaj znaša že skoraj terenskih 18 centimetrov.

V potniški kabini tretje generacije SX4 S-cross so spremembe minimalne, na armaturni plošči je kakovostnejša plastika, predvsem pa je nov osrednji zaslon na dotik. Seveda so ohranili tudi uporabno zložljive zadnje sedeže, tako da prostor za prtljago lahko povečate z osnovnih 430 na največ 1269 litrov. Med asistenčnimi sistemi omenimo aktivni tempomat in radarsko podprto zaviranje v sili. Dobrodošla je tudi kamera za vzvratno vožnjo.

Povsem nova sta dva bencinska motorja, manjši litrski trivaljnik s turbinskim polnilnikom (82 kW/110 KM) in prav tak 1,4-litrski štirivaljnik (103 kW/140 KM), ki sta nadomestila dosedanji 1,6-litrski agregat. Oba sta tišja, varčnejša in dosegata ugodnejše vrednosti izpustov. Čeprav je litrski trivaljnik na prvi pogled nekoliko šibak, je dorasel nalogi. Kot edina dizelska možnost pa ostaja 1,6-litrski štirivaljnik (88 kW/120 KM). Šibkejši bencinec ima petstopenjski ročni menjalnik, sicer je serijski šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo je tudi šeststopenjski samodejni z dvojno sklopko.

Kot do zdaj je SX4 S-cross na voljo tudi s Suzukijevim štirikolesnim pogonom allgrip, ki omogoča štiri vozne režime (samodejni, športni, za sneg in z zaporo diferenciala za blato), kar je precej več kot v kak­šnem športnem terencu. Vožnja – preizkusili smo predvsem različico z močnejšim bencinskim motorjem in štirikolesnim pogonom – je prijetno mehka in udobna. Hkrati so izboljšali krmiljenje in povečali čvrstost vzmetenja. Cena vstopne različice z litrskim bencinskim motorjem je 16.700 evrov, na vrhu ponudbe pa je s 26.800 evri dizel s štirikolesnim pogonom, samodejnim menjalnikom in najbogatejšim paketom opreme elegance.