Terenski galantnež

Domača predstavitev: Land rover discovery sport ohranja terenski DNK, a dodaja tudi modno všečnost.

Objavljeno
24. april 2015 19.09
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih
Novi discovery sport je močno spremenil podobo in na novo raven dvignil prilagodljivost kabine. Hvali se z večopravilno sposobnostjo in razvajajočo notranjostjo, pred izbirčne kupce pa za povrhu položi še brezhiben življenjepis.

Kljub uveljavljenim prednikom, ki so bili na trgu veliko prej kot novodobne športnoterenske prodajne uspešnice, je jasno, da se discovery sport podaja na zelo zahteven teren, kjer so si tekmeci v letih prodajnega razcveta urbanih štirikolesnikov pridelali lepo prednost. Tudi zato ni presenečenje, da se novinec z obliko izdatno naslanja na karizmatičnega rang roverja evoqea.

Discovery sport spada med kompaktne športne terence, pri katerih je za resno koketiranje s kupci nujno uravnoteženo razmerje med večnamensko prostornostjo in nadstandardnim udobjem. Ob osnovni različici s petimi sedeži so v ponudbo dodali še različico z dodatnima dvema sedežema v tret­ji vrsti. Discoveryja sport ponujajo v treh opremah S, SE, HSE in HSE luxury, pri slovenskem zastopniku pa so prepričani, da se bosta na našem trgu najbolje prodajali različici z obema srednjima ravnema opreme.

Ceno vstopnega modela S, to je dizelski TD4 (110 kW) s petimi sedeži in ročnim menjalnikom, so nastavili na 37.850 evrov. Motorno paleto sicer sestavljajo dva dizelska in bencinski agregat. Dizla z oznakama TD4 in SD4 imata 2,2-litrski agregat s 110 kW in 139 kW moči, bencinski pa 2,0-litrsko prostornino in 177 kW moči. Vsi agregati so štirivaljni in podprti s turbino ter sistemom stop-start, v drugi polovici leta pa se jim bo pridružil še povsem nov dizelski stroj z oznako ED4.

Izbirati je mogoče med tremi pogoni: sprednjim, stalnim štirikolesnim in štirikolesnim pogonom na zahtevo. Slednji nosi oznako active driveline in vklaplja zadnji kolesni par samodejno, kadar vozne razmere to zahtevajo. Vse štirikolesne različice so oprem­ljene s hišnim sistemom terrain response, ki omogoča preprosto prilagajanje štirikolesnega pogona zahtevnosti terena, s katerim se discovery sport spoprijema.

Pri Summit motorsu, slovenskem zastopniku za vozila Land Rover, so ob predstavitvi discoveryja sport povedali, da za letos načrtujejo prodajo štiridesetih vozil.