Preizkusili smo: Mini cooper SD all4 clubman

Mini s karavanskim videzom in štirikolesnim pogonom.

Objavljeno
11. februar 2017 18.44
Andrej Brglez, besedilo in fotografije
Andrej Brglez, besedilo in fotografije
V svoji drugi generaciji se je karavanski mini tako v dolžino kot širino še bolj razlezel. Kljub temu to ni karavan, ki bi se s sorodno velikimi tekmeci meril v ligi prvakov notranje prostornosti. Prepriča z drugačnimi odlikami.

Clubman meri 425 cm, kar je dolžina, pri kateri med tekmeci ne boste imeli težave najti avta, ki ponuja več prostornosti in družinske uporabnosti. A če hočete prav minija z nekaj več prostora, je club­man prava izbira. Ima enak obraz kot mini, s strani pa sta si enaka do B-stebrička. Karavanska podoba, ki se začne tam, je precej manj privlačna, a jo kupec, željan drugačnosti, najverjetneje preboli, saj clubman oblikovno kljub vsemu močno izstopa.

Znotraj ponudi inflacijo pretirano dramatično oblikovanih sklopov armature, kar ob natančni izdelavi in skrbno izbranih materialih na voznika in potnike naredi vtis, ki je neprimerljiv z drugimi avtomobili. Po drugi strani v njem mrgoli mrtvih kotov. Debel je A-stebriček, okna so kot bunkerske strelne line in pogled nazaj skozi majhni okenci s širokim sredinskim kovinskim pasom je obupen. Prtljažnik je za približno četrtino večji kot pri predhodniku, kar pa ne pomeni, da se po prostornosti kvalificira v prvo jakostno skupino. Njegova debela in masivna vratca so nepraktična, prav taka je oblika prtljažnika, prostornina pa z rezultatom 360 litrov tudi ne sproži pretiranega navdušenja. To je zgolj večji mini.

Štirikolesni pogon mu da dodaten potencial v ovinkih in na slabih podlagah, samodejni menjalnik je odličen in ga toplo priporočamo, saj je užitek v vožnji, kar je bistvo minija in tudi clubmana, z njim še večji. Udobje je zaradi večje med­osne razdalje na kratkih grbinah občutno večje, a hkrati velja dodati, da avtomobil ostaja športno čvrst in na slabih cestah trd, vendar zato v ovinkih še bolj zanesljiv in predvidljiv. To so razlogi, zaradi katerih se seže po miniju. Dodatki, kot sta samodejni menjalnik in štirikolesni pogon, pa ga samo še utrdijo na položaju drugačnega, želenega ter statusno in sicer dražjega. Ob izstopajočem karizmatičnem videzu seveda.