Toyota je polepšala corollo ob Abrahamu

Limuzina razreda C je doživela tudi tehnično prenovo in dobila nove varnostne pripomočke.

Objavljeno
19. avgust 2016 10.46
Bruno Kuzmin
Bruno Kuzmin

Japonci so corolli ob njenem 50. rojstnem dnevu, za katerim je prodajna saga z več kot 43 milijoni izdelanih primerkov, namenili kozmetično osvežitev. Limuzina razreda C, ki zapolnjuje prostor med petvratnim aurisom in več­jim avensisom, je z 11. generacijo postala bolj samozavestna, mikavna in varna.

Ne pričakujte revolucije. Ne govorimo o radikalno novem, ampak polepšani in ponekod tehnično optimiziranem modelu, ki dosega v strukturi Toyotine prodaje kar 20-odstotni delež. Pri vseh izvedbah corolle nove dobe tako še najprej opazimo popravke na prednjem delu, kot so stranske vzdolžne gube na prednjem odbijaču in bolj razpotegnjena žarometa. V koraku z modo so prednja in zadnja svetlobna telesa z bolj ali manj samoumevnimi LED svetilnimi elementi, ki manjkajo le na zadku osnovne izvedbe s paketom terra. Zunanjost dopolnjujejo kromani dodatki, preoblikovana 16- in 17-palčna platišča in tri nove karoserijske barve, poimenovane platinasto rjava, tokio rdeča in zemeljsko rjava.

Boljša opremljenost, enaki motorji

Avtomobil, za katerega pri Toyoti navajajo, da je nastopil že v nič manj kot 646 filmih, je za odtenek lepši in bogatejši tudi znotraj. Po ogledu v spominu ostanejo dodelane barvne kombinacije, kakovost­nejši materiali in dejstvo, da se samo osnovna različica ne more pohvaliti s kamero za vzvratno parkiranje. Precej pričakovano je daljši seznam varnostnih pripomočkov. Safety sense premore sistem za zaviranje pred trkom v razponu hitrosti od 10 do 80 km/h, radarski tempomat, opozorilnik pred nenamerno menjavo voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in napravo za samodejno prilagajanje višine svetlobnega snopa žarometov. Corolla je opremljena s sedmimi varnostnimi zračnimi blazinami, klimatsko napravo, posodobljenim sistemom za lažje speljevanje na klancih ter v bogatejših različicah z novima zaslonoma, sedempalčnim za multimedijski sistem na sredinski konzoli in 4,2-palčnim med merilniki.

Nobenih sprememb pa ni v motorni ponudbi. Najbolj osnovna in najbolj »akcijska« izbira je različica z 1,33-litrskim bencinskim štirivaljnikom s 73 kW (99 KM). Nadgradnja je 1,6-litrski bencinski stroj s 97 kW (132 KM), dizelski pogon zastopa 1,4-litrski štirivaljnik s 66 kW (90 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. So pa vsi trije motorji zaradi izdatnejše akustične zaščite v notranjosti tišji. Za povrhu delujeta vodljivost in vzmetenje z nekaj finimi popravki bolj uglašeno.

Uradna prodaja abrahamovske corolle se začenja septembra. Toyotini slovenski predstavniki menijo, da bi jih lahko do konca leta spravili v promet približno 50. Do konca septembra bo mogoče kupiti osnovno izvedbo z 1,33-litrskim motorjem za 12.950 evrov oziroma 1600 evrov ceneje kot sicer. Najcenejša 1,6-litrska toyota bo na voljo za 15.550, dizelska za 16.350 evrov.