Japonci so corolli ob njenem 50. rojstnem dnevu, za katerim je prodajna saga z več kot 43 milijoni izdelanih primerkov, namenili kozmetično osvežitev. Limuzina razreda C, ki zapolnjuje prostor med petvratnim aurisom in večjim avensisom, je z 11. generacijo postala bolj samozavestna, mikavna in varna.
Ne pričakujte revolucije. Ne govorimo o radikalno novem, ampak polepšani in ponekod tehnično optimiziranem modelu, ki dosega v strukturi Toyotine prodaje kar 20-odstotni delež. Pri vseh izvedbah corolle nove dobe tako še najprej opazimo popravke na prednjem delu, kot so stranske vzdolžne gube na prednjem odbijaču in bolj razpotegnjena žarometa. V koraku z modo so prednja in zadnja svetlobna telesa z bolj ali manj samoumevnimi LED svetilnimi elementi, ki manjkajo le na zadku osnovne izvedbe s paketom terra. Zunanjost dopolnjujejo kromani dodatki, preoblikovana 16- in 17-palčna platišča in tri nove karoserijske barve, poimenovane platinasto rjava, tokio rdeča in zemeljsko rjava.
Boljša opremljenost, enaki motorji
Avtomobil, za katerega pri Toyoti navajajo, da je nastopil že v nič manj kot 646 filmih, je za odtenek lepši in bogatejši tudi znotraj. Po ogledu v spominu ostanejo dodelane barvne kombinacije, kakovostnejši materiali in dejstvo, da se samo osnovna različica ne more pohvaliti s kamero za vzvratno parkiranje. Precej pričakovano je daljši seznam varnostnih pripomočkov. Safety sense premore sistem za zaviranje pred trkom v razponu hitrosti od 10 do 80 km/h, radarski tempomat, opozorilnik pred nenamerno menjavo voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in napravo za samodejno prilagajanje višine svetlobnega snopa žarometov. Corolla je opremljena s sedmimi varnostnimi zračnimi blazinami, klimatsko napravo, posodobljenim sistemom za lažje speljevanje na klancih ter v bogatejših različicah z novima zaslonoma, sedempalčnim za multimedijski sistem na sredinski konzoli in 4,2-palčnim med merilniki.
Nobenih sprememb pa ni v motorni ponudbi. Najbolj osnovna in najbolj »akcijska« izbira je različica z 1,33-litrskim bencinskim štirivaljnikom s 73 kW (99 KM). Nadgradnja je 1,6-litrski bencinski stroj s 97 kW (132 KM), dizelski pogon zastopa 1,4-litrski štirivaljnik s 66 kW (90 KM) in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. So pa vsi trije motorji zaradi izdatnejše akustične zaščite v notranjosti tišji. Za povrhu delujeta vodljivost in vzmetenje z nekaj finimi popravki bolj uglašeno.
Uradna prodaja abrahamovske corolle se začenja septembra. Toyotini slovenski predstavniki menijo, da bi jih lahko do konca leta spravili v promet približno 50. Do konca septembra bo mogoče kupiti osnovno izvedbo z 1,33-litrskim motorjem za 12.950 evrov oziroma 1600 evrov ceneje kot sicer. Najcenejša 1,6-litrska toyota bo na voljo za 15.550, dizelska za 16.350 evrov.