Novi clio R.S. je v različici trophy na voljo z dvema bencinskima motorjema z največjo močjo 200 oziroma 220 KM, ki sta povezana s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom EDC z dvojno sklopko in prestavnima lopaticama ob volanu. To je edini avtomobil v tem segmentu, ki je na voljo s tremi izvedenkami podvozja in kupcem ponuja možnost, da si clia R.S. pripravijo po svojem okusu.
Novi clio R.S. trophy je lahko opremljen tudi z ekskluzivnim izpušnim sistemom, ki je bil razvit v sodelovanju s slovenskim specializiranim podjetjem Akrapovič. Ta izpušni sistem motorju zagotavlja prepoznaven zvočni pečat in zagotavlja še bolj živahno pospeševanje.
Motor z največjo močjo 200 KM je na voljo v kombinaciji s podvozjem sport in cup, močnejši motor z 220 KM pa s podvozjem trophy. Različica trophy z 220 KM ponuja najboljše zmogljivosti v tem razredu športnih avtomobilov, saj z mesta do hitrosti 100 km/h pospeši v 6,6 sekunde, 400 metrov z mesta prevozi v 14,5 sekunde, največja hitrost pa znaša 235 km/h.
Clio R.S. tudi pri opremi nadaljuje z uvajanjem inovacij, med katerimi so sistem za speljevanje launch control, sistem R.S. drive, ki omogoča izbiranje med tremi voznimi režimi in hidravlične kompresijske zapore, ki so jih pri Renault Sport razvili za reli tekmovanja.
Novi clio R.S. je spredaj na videz širši zaradi samosvojega odbijača. Ta videz dopolnjujeta še posebna multifunkcijska LED žarometa, imenovana R.S. vision, ki zagotavljata ne le prepoznaven svetlobni pečat podnevi in ponoči, ampak tudi visoko raven osvetlitve cestišča. Gre za združevanje funkcij meglenk, dodatnih luči za osvetljevanje notranjega roba ovinka, pozicijskih luči ter žarometov z zasenčenim in nezasenčenim snopom v prid boljši vidljivosti v temi.
Nekoliko manj dirkaški, a še vedno športen, je novi clio s paketom GT-line, ki je prepoznaven po takšnih in drugačnih dodatkih na karoseriji in v potniški kabini.