Zvezda za družine zdaj sije še bolj

 Mercedes razreda B gre v drugi polčas z rahlo osvežitvijo in poleg običajnih motorjev tudi z zelo realističnim električnim pogonom.

Objavljeno
24. oktober 2014 18.22
Andrej Brglez, Na kolesih
Andrej Brglez, Na kolesih
Prerez profila kupcev B-ja je zelo zgovoren, kupujejo ga družine in, po starosti gledano, širok krog kupcev, ki jim je skupno predvsem to, da v njem najdejo ne le ustrezno enoprostorsko rešitev, ampak tudi takšno, ki ne pušča nobenega dvoma o tem, v kateri avtomobilski sloj spada. Prenova Mercedes-Benzove prodajne uspešnice je našteto samo še obrusila.

Leta 2005, ko so predstavili prvi B, so govorili o sendvični konstrukciji in metodi dvojnega prostora, ki je zaznamovala tudi manjši A ter omogočila drugačno prostornost in sedenje. Z naslednikom je šlo to v zgodovino, saj je ponudil veliko bolj praktično in cenejšo izvedbo enoprostorske gradnje, ki pa je hkrati dvignila raven udobja v vožnji, oboje je ključno pripomoglo k temu, da je B postal najbolje prodajan Mercedesov razred. Tudi pri nas so jih od leta 2011 do danes prodali že 711, ker je za ta premijski razred lep rezultat.

Zdaj so pri B-ju opravili premišljeno liposukcijo, nov je prednji odbijač, ki ima bolj zašiljene linije, večje odprtine in daljše ravne črte, s katerimi je vse skupaj videti še nižje in zato menda bolj športno. Nad tem so še nekoliko razširili srebrni črti pred satovjem hladilnika in v drobno spremenjeno obliko prednjih luči integrirali prepoznavni LED-črti, ki avtomobil nedvomno najbolj očitno in prepoznavno posodobita. Podoben poseg so izvedli na zadnjem delu, kjer bodo zgolj poznavalci odkrili oblikovno spremenjen zad­nji odbijač.

V notranjosti je najbolj opazna sprememba večji zaslon, natak­njen na vrh sredinske konzole, ki ima po novem diagonalo 20,3 centimetra. Druge spremembe so še bolj drobne in predvsem zelo premišljeno in tenkočutno brusijo slogovno mešanico preteklosti, sedanjosti in prihodnosti, ki v kabini nedvomno pusti močan pečat.

Novi B ponuja bogato možnost izbire različnih pogonov, saj bo na ceniku kar pet različic bencinskih različic, z oznakami od 180 do 250, pet dizelskih z oznakami od 160 CDI do 220 CDI; različici 200 in 220 CDI ter bencinski 220 in 250 pa so na voljo tudi s štirikoles­nim pogonom 4matic. Za povrhu ponujajo še izvedbo na zemeljski plin in popolnoma električni B, ki je med vožnjo naredil izredno močan vtis. Po udobju, v notran­josti in med vožnjo, se v ničemer na razlikuje od drugih B-jev, kar pomeni, da gre za električni avto visokega razreda z nadstandard­nim udobjem.

V prtljažniku ima za dobrih 500 litrov prostora, zadnja klop se zloži in tako tudi v električni različici ni nobenih prostorskih kompromisov. Obljubljajo doseg solidnih 200 kilometrov, kar še bolj navduši, pa je izjemen občutek »AMG« na cesti. Izbirati je mogoče med tremi »energetskimi« programi, E, E+ in S, ki seveda vplivajo tudi na porabo in doseg. Pritisk na tipko S ni najbolj »eko«, je pa zelo poživljajoč, saj avto še pri 40 km/h zavrti kolesa v prazno. Kako ne bi, saj je vseh 132 kW (180 KM) na voljo v trenutku.

Novi razred B pride v salone v Sloveniji v drugi polovici novembra, električni pozneje in če bo zanj zanimanje. Za vstopni bencinski B 180 bodo ceno nastavili na 23.450 evrov, za vstopni dizelski B 160 CDI pa na 23.800 evrov.