Polet O2: Program tekaške vadbe: Trije koraki za polmaraton

Več kot dovolj časa imate za pripravo na svoj prvi polmaraton, če ste v zadnjem letu bili vsaj delno tekaško aktivni. Letos izgovorov ni, za vse smo poskrbeli mi!

Mon, 01.02.2016, 09:00

Treba je imeti vsebinski in terminski načrt, tako kot v poslu ali kje drugje. Zadeve se je treba lotiti s trezno glavo, realnimi cilji, postopno in z načrtom. Korak za korakom. Pa naj bo to trening, hujšanje ali iskanje nove in boljše službe. Zavedati se je treba, da vsaka sprememba za sabo prinese drugačen način življenja. Manjša kot je sprememba v življenju, manjša je sprememba življenjskega sloga in obratno.

Nekdo, ki bo letos postal maratonec, bo moral korenito spremeniti prioritete, da mu bo uspelo.

Program tekaške vadbe in kako v treh korakih preteči polmaraton, si preberite na tej povezavi spletne strani Polet O2!

Povezane novice

Polet O2: Ali je volja kakor mišica? 2. del
29. January ob 12:00
Drugih pet nasvetov kako okrepiti voljo tako, kot to počnemo z našimi mišicami. Volja prinaša rezultat, rezultat so mišice.
Prijavi sovražni govor