Polet O2: Tekaški načrt za prvo pretečeno desetko

Tokrat predstavljamo program vadbe za tiste, ki bi si želeli v enem kosu preteči 10 kilometrov.

sre, 27.01.2016, 09:00

Poznam veliko tekačev in tekačic, ki tečejo redno, vendar ne spravijo skupaj več kot nekaj kilometrov v kosu. Vsi pridejo k meni z isto težavo, radi bi pretekli več in v tem uživali. Zadeva je skoraj pri vseh enaka. Ker tečejo prehitro, ne zmorejo preteči toliko, kot bi si želeli. Ko se naučijo umiriti tempo na teku, pa čeprav to pomeni, da morajo kdaj kakšno minuto hoditi, se jim tekaško odpre. Kar naenkrat je omejitev le še nebo.

Gospa, ki je pri meni začela teči pred nekaj meseci, je imela to težavo. Opravila sva en skupni trening in je razumela, kje je težava. Od takrat je »osvobojena«, bi lahko rekli. Zdaj teče več in hitreje kakor kdaj prej. Če se prepoznate v teh vrsticah, imate lahko delo. Umiriti morate tempo svojega teka (tudi če se vam zdi, da tečete najpočasneje na svetu). Kdaj pa kdaj je namesto teka dobro iti na sprehod v klanec in čez nekaj mesecev se sploh ne boste spomnili, da ste kdaj imeli težave preteči toliko in toliko kilometrov.

Načrt tekaške vadbe v treh korakih za cilj teka na 10 kilometrov, si preberite in prepišite na tej povezavi spletne strani Polet O2!

Povezane novice

Polet O2: Ali je volja kot mišica?
26. januar ob 12:00
Da, voljo lahko krepimo tako kot mišice. Prvi del članka in pet preprostih vaj, kako okrepiti moč volje! ...
Prijavi sovražni govor