Opazili smo: Zaščiten Guči za po kući

Le zakaj se je medijska hiša odločila zavarovati Avdićevo parodično blagovno znamko?

Objavljeno
26. oktober 2017 14.28
mpi*Denis Avdić
Ro. Ko.
Ro. Ko.

Ko je pred časom Denise Dame (Denise Ferk) objavila svoj prvi video na youtubu, je na spletu završalo. Uporabniki so se spraševali, kdo je, zakaj to počne, pojavil se je kup teorij o tem, kdo stoji za tem.

V prvem videu je predstavljala svojo Gucci kolekcijo in že nekaj dni pozneje je Denis Avdić v svojem znanem slogu posnel »spoof« na njene videe. Občinstvo je bilo navdušeno. V svoji videoparodiji je predstavil kolecijo »Guči za po kući«, ki je namenjena (pre)drznim ljudem, ki vedo, kaj je dobra kava, in vedo, kakšna je prava, originalna vrečka!

Denise Dame je pozneje začela po spletu prodajati majice s sloganom »Kupi mi Guči«, medijska hiša Infonet Media pa se je po nekaj dneh odločila zaščititi blagovno znamko »Guči za po kući«. Zakaj jo bodo uporabljali, se ne ve. Prav tako tudi ne, kako bo odreagirala blagovna znamka Gucci, saj gre v tem primeru za precejšnjo podobnost.

Bomo morda na našem tržišču kmalu dobili nova oblačila znamke »Guči za po kući«, katerih ambasador bo Denis Avdić?


Vir: zascitite.si

***

Stališča, zapisana v rubriki Opazili smo, ki ima plemenit namen širiti satirične vesti, nujno ne odražajo stališča uredništva. Oziroma ga, ko gre za občutljive (teme), skoraj nikoli ne. Namenjena je zgolj bralcem z usnjenim želodcem, vsem drugim pa priporočamo, da jo konzumirajo z izdatno mero previdnosti in skepse. Najbolj občutljivim bralcem se za morebitne neželene stranske učinke, kakršni so stres, povišan krvni tlak, zariplost in znojenje, iskreno opravičujemo.