»Moramo biti solidarni, delavni in pošteni, drugače bomo pečeni!«

Zavzemam se za bolj demokratično obliko vladanja, v katero bi bili lahko vključeni vsi državljani.

Objavljeno
28. februar 2013 22.05
tlo protesti
Gašper Pintar
Gašper Pintar

Geslo:
»Vsak državljan Slovenije naj ima možnost na pošten in okolju prijazen način preživeti sebe in svoje otroke!«

Rek:
»Moramo biti solidarni, delavni in pošteni, drugače bomo pečeni!«

POLITIČNI SISTEM:

- odprtost za nove ideje; 1x v tednu bi moral imeti predsednik vlade čas za sestanek z ljudmi, ki bi mu predlagali nove ideje (po vzoru sestanka kot ga ima Zoran Janković)

- konstruktivnost; predlagane ideje (če bi bile dobre) bi poskušali po hitrem postopku, brez začetniških birokratskih ovir udejanjiti oz. vsaj preveriti smiselnost in stopnje tveganj. Za to bi bila zadolžena posebna ekipa, ki bi presodila smiselnost ideje in jo v primeru perspektivnosti posredovala naprej v izvajanje. V primeru nesmiselnosti, bi to na podlagi objektivnih ugotovitev podkrepljenih z analizami ustreznosti sporočila avtorju v najkrajšem možnem času (najkasneje dva tedna!). Vse te ideje bi se evidentirale in bile javno razvidne na internetni strani, kjer bi lahko vsak spremljal, kaj se dogaja na primeru njegove ideje in zakaj se nič ne dogaja (v primeru nesmiselnosti). Na podlagi evidence bi lahko vsak, ki ima novo idejo najprej pogleda, če njegova ideja že obstaja, da ne bi po nepotrebnem obremenjeval ekipe. Ena izmed opcij je tudi ta, da bi cel postopek podajanja novih idej tekel po internetu, kar bi bilo lažje za avtorja ideje kot tudi za premiera oz. ekipo. Najbolje bi bilo tako, da bi vsak avtor ideje, idejo najprej dal na plano po internetu, potem, ko bi ekipa ugotovila pozitiven potenical ideje, pa bi se dogovorili za sestanek. TAKO BI VSI DRŽAVLJANI DOBILI PRILOŽNOST S SVOJIMI IDEJAMI SOUSTVARJATI DRŽAVO! (4.2.2013 sem opazil, da na spletni strani Vlade že obstaja zelo podobna internetna stran Predlagam.vladi.si, v katerem lahko državljani dajejo svoje predloge o izboljšavah in novitetah zakonodaje, kar zelo pozdravljam in sem se že včlanil. Menim da, bi morali tak sistem nadgraditi, da bi vsi državljani vedeli zanj in aktivno sodelovali.)

Ta sistem bi moral enako delovati v vseh občinah, da bi se novosti izvajale tudi na lokalni ravni, kjer bi bili dobri rezultati dejansko in lažje vidni tistemu, ki je predlagal nove ideje oz. rešitve.
POLITIKI BI SE MORALI ZAVEDATI, DA SO V SLUŽBI DRŽAVE, NE PA DA DRŽAVA DELA ZA NJIH!
- obvezno je treba uvesti sistem ODVOLITVE politika, saj sam pogostokrat ni toliko samokritičen, da bi ob tisočih glasovih slišal, da je njegov čas potekel. Zato bi morali razpisati referendum o tem, da lahko volivci tudi odpokličejo politika in s tem mu je doživljensko onemogočena funkcija politika. Po tej odvolitvi politik oziroma poslanec ne more biti več zaposlen v politiki, lahko pa vseeno sodeluje v njej s svojimi predlogi, če smatra, da ima dobre ideje.

Zavzemam se za bolj demokratično obliko vladanja, v katero bi bili lahko vključeni vsi državljani, ki bi hoteli biti in bi se imenovali AKTIVNI DRŽAVLJANI. Menim, da bi bila potrebna reforma volilnega sistema, ki bi lahko potekal tudi preko interneta, pri katerem bi morale biti onemogočene vsakršne zlorabe. Odkar poteka pobuda Revolt in alternative, sem zasledil nekaj zanimivhi predlogov strokovnjakov s področja sociologije, tako da verjamem, da se bo v kratkem izrisal način kako izboljšati sistem volitev in samo vladanje narediti bolj demokratično in predvsem konstruktivno ter perspektivno z vidnimi uspešnimi rezultati, ki bi bili plod vseh AKTIVNIH DRŽAVLJANOV! Odgovornost moramo nositi vsi državljani, toda trenutno mnogi izmed njih nimajo možnosti pokazati in izkazati svoje odgovornosti. Zavzemam se za to, da bi vsak, ki bi bil rad soodgovoren za razvoj države ter hkrati svoj osebni razvoj, imel možnost to izraziti.

EKONOMIJA:

Pri ekonomiji kriza najbolj kaže zobe. Vpeti smo v globalni gospodarski sistem, ki ga krojijo največje in najmočnejše gospodarske sile, ki jim s svojo proizvodnjo in svojimi cenami ne moremo in ne bomo mogli konkurirati, če hočemo ohranjati vsaj približno tak standard življenja, kot ga imamo zdaj. S tem mislim na celotno EU. V našem primeru se moramo opreti na naše razpoložljive vire, jih izkoriščati na okolju prijazen način in v celoti obdelati doma ter doma ustvariti pogoje za njihovo prodajo, da jih bo dražje tržiti v tujini kot doma.
- reforma denarne socialne pomoči; tudi denarno socialno pomoč, bi si moral prejemnik prislužit; dajte tudi vsem brezposelnim, ki prejemajo denarno pomoč, občutek odgovornosti za to, da prejemajo denarno pomoč. Za to bi bilo potrebno uvesti javna dela, kjer bi si lahko vsak posameznik prislužil denarno socialno pomoč in mu je vsled tega tudi ne bi bilo treba vračati. V vseh teh 111000 ljudeh vidim ogromno potencialno energijo, ki bi lahko gradila novo pot naše države.
Nekaj možnosti javnih del:
- čiščenje hudournikov; predelava vseh očiščenih ostankov lesne biomase v kurivo
- čiščenje gozdov; predelava vseh očiščenih ostankov lesne biomase v kurivo
- izkop in izgradnja velikih zadrževalnikov vode za sušna obdobja, kot je bilo lansko 2012
- posodobitev železnice, da bi postala konkurenčna ostalim evropskim železnicam. Na ta način bi na polno izkoristili najbolj strateško in tranzitno lego v Evropi, tako da bi ves prekodržavni tovorni promet potekal preko železnice.
- čiščenje in ponovna oživitev vseh kmetijskih zemljišč (tako neobdelanih kot v zaraščanju); ustvariti bi bilo potrebno model, po katerem bi imeli od tega koristi vsi, tako lastniki opuščenih zemljišč, ki ne obdelujejo svoje zemlje, kot lokalne skupnosti, ki bi bile oskrbljene z ekološko pridelano in zdravo hrano, izkupiček od le-te pa bi ponovno šel v fond za ustanovitev novih delovnih mest.
- graditev objektov oziroma izvajanje dejavnosti, ki izkoriščajo obnovljive vire energije pod vodstvom strokovnjakov, znanstvenikov in izumiteljev
- pomoč pri prenovi energijsko potratnih stavb

VSI TI PROJEKTI BI SE ODVIJALI NA RAVNI IN V KORIST DRŽAVE, PREDVSEM PA V KORIST BREZPOSELNIH DRŽAVLJANOV. VODENI IN KOORDINIRANI PA BI BILI NA LOKALNI RAVNI, SAJ BI BILI TAKO LAŽJE VODLJIVI, STROŠKI IN PRIHODKI PA TRANSPARENTNI IN LAŽJE SLEDLJIVI.

Delo bi se koordiniralo s strani koordinatorja, ki bi se dogovoril na občini, ali pa bi bil celo zaposlen v okviru občine, če bi se izkazalo da so zanj sredstva in da ima toliko dela. Drugače bi to vlogo prevzel nekdo, od prejemnikov denarne pomoči in bi se mu vse koordinacijsko delo štelo v oddelane ure. Toda enostavneje bi bilo res nekoga zaposliti na občini, ker bi se moral dogovarjati z ostalimi ljudmi, ki bi bili potrebni za uspešno izpeljavo akcije.

Koordinator javnih del bi bil zadolžen, da bi popisal vsa potrebna dela, ki jih je treba postoriti. On bi planiral kdaj in koga potrebuje in kaj se bo delalo. Napravil bi okvirni načrt del in se, v primeru zahtevnejših faz delovnih akcij, posvetoval z zunanjim strokovnjakom, pristojnim za vsako posamezno področje dela, ki bi napravil strokoven načrt zahtevne faze delovne akcije. Strokovnjak bi nato seznanil koordinatorja na občini, on pa bi nato organiziral in usklajeval akcije ter angažiral delavce, znotraj katerih bi vsak posameznih prevzel odgovornost za opravljeno nalogo, ki jim bi bila prej podrobno opisana in predstavljena. (stroški strokovnjaka, ki bi izdelal potek zahtevnejše faze delovne akcije, ne bi smeli biti veliki, saj gre za reševanje države, tako da bi morali biti nizki, kriti s strani občine, ali pa prostovoljni)

Na primer: na občini razglasijo delovno akcijo za čiščenje vseh njenih hudournikov in zaraščenih brežin poplavljajočih vodotokov. V akcijo so vključeni vsi brezposelni, ki prejemajo socialno pomoč, stari in mladi, moški in ženske. Recimo da jih je 20. Delajo 4 dni po 8 ur in očistijo 10 km vseh vodotokov, pri čemer zberejo 100 m3 biomase različnih kvalitet, ki jo sortirajo v različne klase in jo nato prodajo najbližjemu predelovalnemu obratu lesne biomase, za katero iztržijo 2000 €.

KAM BI ŠEL DENAR OD USPEŠNO OPRAVLJENIH DEL, KI BI DALA DOBRE REZULTE IN PRIHODEK?
VES DENAR BI OSTAL V FONDU ZA USTANOVITEV NOVIH DELOVNIH MEST ( ta denar bi namenili kot sredstva pri projektih, ki bi ustvarjala nova delovna mesta). TO V PRAKSI POMENI, DA BI SI DELAVCI SAMI USTVARILI

DELOVNO MESTO

Nekaj pravil, ki bi veljala pri tej ureditvi:
- prejemnik denarne socialne pomoči bi moral oddelat toliko ur kot prejema denarne socialne pomoči deljeno z minimalno urno postavko; primer: na mesec prejme 210 € : 7 €/ uro = 30 ur na mesec!
- opravljeno delo bi se mu štelo tudi v delovno dobo
- vsa opravljena dela in prisotnost bi bila evidentirana v računalniku. Poneverjanje prisotnosti bi moralo biti onemogočeno!
- vsak, ki je delal ima prednost pri bodoči zaposlitvi, ki bi se ustvarila s pomočjo sredstev iz fonda
Glaven pogoj, da prebrodimo ekonomsko krizo pa je DELAVNOST, ki mora biti bolj cenjena in tudi pošteno poplačana. Če nismo pripravljeni trdo delati, seveda za pošteno plačilo, potem ne bomo izplavali iz krize.

PRAVNA DRŽAVA:

Vse barabe, koruptivne politike in gospodarstvenike, barone propadlih podjetij, bivše direktorje privatiziranih in kasneje propadlih podjetij, vse poslovne prevarante in pravljičarje, vse, ki so na NEPOŠTEN način prišli do denarja oziroma premoženja, je treba pravično obsoditi in jim dati vedeti, da niso ravnali prav! Jasno jim je treba pokazati, da s krajami in nategovanjem poštenih državljanov ni heca!!! To bi bilo v poduk njim in vsem državljanom, da to ni prava pot in da bodo taka dejanja sankcionirana! Tako bi državljanom spet vlili (za)upanja v pravno državo in voljo do poštenega in cenjenega dela, za katerega v preteklosti morda ni bilo plačila! Pravna država in zaupanje v njo, sta osnovi za nadaljni razvoj, blaginjo in harmonijo naroda!
Zakoni so napisani dobro, a kaj ko so tudi znotraj pravnih strokovnjakov ljudje, preko katerih se lahko taki zlikovci izmuznejo.

- treba je napisati in izvajati take zakone, ki bi USTVARILI POGOJE, DA SE BO SPLAČALO BITI POŠTEN!!!
- prekiniti je treba konekcijo politike z banko (za vse nelegitimno pridobljene kredite, prevzeme, odkupe...) in tako prekinit orodje za krajo
- onemogočit je potrebno korupcijo, tako znotraj politike, gospodarstva, sodstva, kot tudi banke
- nepošteni ljudje, taki, ki so na nepošten način prišli do denarja, in tako zašli v krog elite, za katero zakoni ne veljajo, so pri nas zelo dejavni, niso podtalni ampak javni, vsem na očeh, toda prikazani kot pošteni, ker sodstvo ne deluje, ker je podkupljeno in je del njih, del te elite. Zato se jim ni treba skrivati. Če pa se že sproži kakšen sodni proces pred nekom iz te elite, je to bolj dramska igra, z že vnaprej znanim zmagovalcem in je na pladnju samo zato, da večino ostalih državljanov, ki verjamejo v pravno državo, poštene ljudi, lačne pravice, nasiti z lažno kvaziresnico in kvazipravico!
- ZAMENJATI JE TREBA TEHNOLOGIJO V SODNIH MLINIH IN V NJIH UJETI NOVEGA VETRA, DA BODO SPET ZAČELI MLETI, IN NAMLELI VELIKO PRAVICE! Ti zdajšni mlini meljejo prepočasi ali pa v 5- letih sploh ne začno mleti in žito (primer) propade. Če sodni mlini ne bodo dobro mleli, potem v državi ne bo moke (pravice)! Problem ni v nepoznavanju zakonov, ali preslabih zakonih, problem je v tem da ta ti zakoni za nekatere ne veljajo, kar je posledica podkupljivega sodstva, ki je v službi elite.

V zakonih, bi bilo potrebno vplesti več poštenosti in odgovornosti. Obnoviti bi bilo treba načela francoske revolucije SVOBODA, ENAKOST, BRATSTVO, v kateri je padlo kar nekaj zlatih glav! K tem trem načelom bi dodal še POŠTENOST, ODGOVORNOST in MORALNOST.
- prepoloviti bi bilo treba davek na dodano vrednost (DDV) za polovico, se pravi da bi bil po novem 10%, ter poostriti nadzor vseh podjetij kot tudi inšpektorjev. Tako bi bil vsak zmožen plačevat manjši DDV, ki bi zdaj predstavljal le desetino vrednosti produkta, v primeru neplačevanja le-tega pa bi poostren nadzor hitro odkril prevarante in jih pošteno kaznoval. Kazen bi bila taka ( recimo 10.000 €), da noben nebi niti pomišljal o neplačevanju davkov. Na kratko; zmanjšati je treba davke, poostriti nadzor nad (ne)plačevanjem davkov, kot tudi nadzor nad inšpektorji, da nebi spet kje smrdelo po korupciji, in zvišati kazni za neplačevanje, utaje, prikrivanje in korupcijo. S tem posegom bi se zelo zmanjšalo delo na črno, kajti davek bi lahko plačali vsi, saj od 10% neplačanega deleža nebi noben obogatel, hkrati pa si upam trditi, da je malo ljudi, ki bi si zaradi teh 10% šli umazati roke in ime in morali plačati kazen, ki bi jim pobrala večletno utajevanje davkov. Prepričan sem, da bi na ta način v državno blagajno priteklo več denarja kot zdaj, mogoče prvih nekaj let s kaznimi, potem bi se pa ljudje zagotovo poboljšali in se navadili na davke. Z zmanjšanjem davka bi pridobili na večji poštenosti in zaupanju, kar pa ima tudi svojo ceno.
- davek bi se moral vsakemu posamezniku odmeriti procentualno, glede na njegov prihodek! S tem bi lažje zagotovili osnovne pogoje za obstoj in razvoj posameznika, saj bi imeli vsi zagotovljene osnovne možnosti razvoja, kdor pa bi bil uspešen, priden in pošten pa bi lahko imel več in bi za to tudi več dal

ZAPORI

Zaporniki si morajo prav tako sami zaslužiti za kruh. Zagotovljeno bi bilo delo za zapornike, kar v zaporih, da ne bi bilo problemov z uhajanji. Kdor bi pridno delal, bi lahko z delom največ prepolovil dosojeno kazen in 2x hitreje prišel na prostost. Kdor ne bi delal, tudi za jesti ne bi dobival, saj brez dela ni jela. Tako bi ga hitro pobralo in nebi s svojo lenobo škodoval državi.

VSE GLAVNE, VODILNE, NADZORNE IN IZVRŠNE FUNKCIJE- ukiniti je treba imuniteto vodilnih ljudi
Vsi ljudje na teh funkcijah, na primer profesorji, referenti, politiki, nadzorniki, revizorju, kot tudi njihovi šefi, morajo vedno imeti nekoga, ki ga nadzoruje, in prav tako mora tudi ta, ki ga nadzoruje imeti kritika oziroma nadzornika, oziroma vsaj kritično maso ljudi, ki ga ocenjuje. Tako mora biti sklenjen krog nadziranj, kajti tudi v naravi so vse funkcije in procesi sklenjeni v krogu in krožijo, če pa en člen popusti, se začne sistem sesuvati po principu domin.

Vsi smo samo ljudje in zakaj bi imeli eni več oz. manj pravic in odgovornosti kot drugi?
- smo preveč birokratska država! Postopki bi morali biti učinovitejši, enostavni, vključujoč zdravo pamet, predvsem pa človeški, ne pa slediti principom robotizma, kajti vsak, še tako dobro napisan zakon je mogoče izigrati! Osredotočati bi se morali na to, da bi spoštovali poštene ljudi in dejavnosti, ki bi se vedli oziroma dogajale po zakonih, jim na nek način dali vedeti, da so naredili prav, predvsem pa prisluhniti ljudem, ki hočejo dobro in jim omogočiti njihov dober namen na lahek način, ne pa da morajo v svojem prizadevanju neštetokrat obupavat!!! Na drugi strani pa se z zlikovci ne stori nič!
Skratka olajšati je treba pot dobrim in poštenim nameram, otežiti pa pot do kaznivih dejanj in jih ustrezno in odločno sankcionirat!

Ljudje, ki jim rokovanje z birokratskimi postopki daje kruh, bi morali biti do ljudi človeški, kar bi moral dopuščati že sam zakon, ne pa da človek dobi občutek, da sodeluje s strojem!!! Biti bi morali tudi odgovorni in predvsem sodelovalni, saj bi uspešno rešena zadeva prinesla obojestransko korist in zadovoljstvo. Za hec še tole; kakšna je razlika med človekom in robotom? »Človek se zmoti, robot pa se moti!«

DRUŽBENA SOLIDARNOST:

Pomagati si moramo med sabo. Vpreči je treba bogataše, da bi s svojim kapitalom podprli zaposlitvene projekte, ne pa da usmerjajo svoj kapital v tujino z namenom še večjega dobička na račun izkoriščanja delavcev.

Sistem vzajemnosti, jaz zate ti zame, je dober, saj izhaja iz načela enakosti in enakopravnosti med ljudmi, kajti med ljudmi ne vlada samo hierarhija moči, ampak tudi hierarhija pameti in poguma. Zato je najbolje za vse, da smo si enaki. Načelo vzajemnosti in sistemi financiranja, ki vsebujejo načelo vzajemnosti, bi morali biti prisotni pri vseh družbeno koristnih in hkrati trajnostnih in ekoloških dejavnostih.

SAMOPRESKRBA IN EKOLOGIJA:

Ključni dejavnosti, ki bosta zaznamovali naslednjo dekado, bosta ekološka in zdrava samopreskrba s hrano in zmanjševanje in učinkovitejša poraba energije, ki bo v večini pridobljena iz obnovljivih virov energije (OVE). TI POJMI NAS BODO OB USPEŠNEM IZVAJANJU POPELJALI V POSTOPNO NEODVISNOST OD FOSILNIH GORIV IN NEZDRAVIH HRANIL, TER NAS TAKO ZAGOTOVO IZVLEKLI IZ KRIZE! Tukaj je skritega ogromno potencialnega denarja, ki bi ga lahko privarčevali na ta način, in razdelili med poštene državljane, vendar se zavedam da prav te pojme zavirajo velike gospodarske združbe, ki v tem vidijo upad prodaje svojih proizvodov oziroma dejavnosti, kar bi pomenilo, da ne bi mogli več tako bajno obogateti!!!Dovolj nam je naše in tuje molže poštenih državljanov.

Opreti se je treba na vse razpoložljive OVE in jih smotrno, sonaravno, trajnostno in okolju prijazno izkoriščati.
Gozd, njive, travniki, vse to je treba začeti izkoriščati na trajnosten in ekološki način. Pri lastnikih opuščenih zemljišče je treba narediti model, ki bo imel obojestranske koristi in začeti zdaj.

Na ravni občine je treba vzpostaviti interaktiven atlas OVE, gozdnih in kmetijskih zemljišč ter za vsakega vpisat potenciale, stopnjo in način rabe zemljišča. Prav tako bi bilo lepo vnesti vse stavbe v atlas in objektivno in resnično prikazati njihovo porabo ( tudi proizvodnjo ) energije, izolativnost, tip ogrevala, evidentirat kdaj je bila narejena energetska sanacija ( če je bila ) in morebitne rešitve. Tukaj bi bila vrisana tudi mreža javne razsvetljave in drugi infrastrukturni vodi. Pri izdelavi le teh atlasov, bi lahko zaposlili veliko geodetov pa tudi arhitektov, strojnikov, elektro innženirjev in gradbenikov. Tako bi lažje in na zelo transparenten način spremljali zmanjševanje porabe energije in njeno učinkovitejšo rabo ter posledično podeljevanje subvencij.
Tudi pri izdelavi atlasov, bi lahko najeli strokovne delavce, ki prejemajo denarno socialno pomoč, saj je na zavodu vedno več intelektualcev in bi za to pomoč naredili nekaj družbeno-koristnega.

ZDRAVSTVO:

Pri zdravstvu se mi zdi ključnega pomena ohranitev zdravstvenega zavarovanja in vzajemnosti. Plačilo zdravstvenega zavarovanja bi moralo biti urejeno tako, da bi vsak delovno sposoben državljan moral plačati zavarovanje procentualno na njegov dohodek, s čimer bi lahko pobrali več denarja tam kjer ga je več in tako pomagali zdravstveni blagajni.

ŠOLSTVO:

- ukinitev študentskega in dijaškega dela od 1. oktobra do 25. junija!
Od 1. Julija do 30. Septembra bi bila delovna mesta odprta tudi za študente, kjer bi lahko opravili prakso. Takrat gre veliko rednih delavcev na dopust in bi študentje zapolnili prazno delovno mesto. Tako bi ubili dve muhi na en mah; tekom študija bi se na račun ukinitve študentskega dela odprlo kar nekaj stalnih delovnih mest, med počitnicami pa bi študentsko delo zapolnjevalo vrzel zaradi delavskih dopustov. GLAVNA FUNKCIJA ŠTUDENTA JE, DA ŠTUDIRA IN USPEŠNO DOKONČA ŠTUDIJ V ČIM KRAJŠEM ČASU, NE DA DELA!
Vsem študentom iz socialno šibkih družin bi se subvencioniralo bivanje oziroma vožnja do univerzitetnih mest. Prejemali bi tudi štipendijo za minimalne življenske potrebe, tako da jim zgolj za svojo eksistenco in potrebe študija ne bi bilo treba delati. Iz kje dobiti denar? Ukiniti Zoisovo štipendijo! Ali je treba nagrajevati ljudi z denarjem ( tudi tiste, ki ga ne potrebujejo za izobraževanje)? Ali ni največja nagrada za študenta to, da po uspešno končanem študiju dobi ( dobro ) zaposlitev?
Ob tej ureditvi se bi zagotovo pojavil problem študentskega dela na črno. Tukaj bi bilo treba narediti strožji nadzor in zvišati kazni pa je.
- študentsko ocenjevanje profesorjev
Profesor oz. asistent mora dobiti pozitivno oceno študentov, da lahko naprej predava oz. opravlja vaje, drugače dobi mesečni rok, da popravi oz. spremeni način dela oz. odnos do študentov, v nasprotnem primeru mora vrniti svojo funkcijo in priložnost dobi drug predavatelj.
- koristne in dejansko uresničljive naloge na faksu
Profesorji bi morali študentom razdeljevati konkretne naloge, ki bi se dejansko uresničile v realnem prostoru in času tekom študija ali v najkrajšem možnem času. Te naloge bi študentje obdelovali in opravljali pod mentorstvom profesorja, ki bi bil po uspešno zaključenim projektom tudi odgovorni vodja projekta. Zakaj ne bi uporabili toliko znanja, dela in truda študentov in profesorjev za konkretno reševanje problemov v naši državi, ne pa da vsak projekt obleži nekje na policah? Ta oblika dela ja za povrhu še zastonj, hkrati pa bi bila v veselje in ponos profesorjev in bodočih intelektualcev, čigar trud bi bil nagrajen z vidnimi uspešnimi rezultati.
Pri nalogah, ki bi bile strokovno zahtevne in bi bilo potrebno formirati multidisciplinarno ekipo za uspešno izdelovanje projektov, bi bila zelo zaželjena in nujna povezanost in sodelovanje med fakultetami.

***

Prispevki so mnenja avtorjev in ne izražajo nujno stališč uredništva.

Objavljena besedila niso lektorirana.