Rossi se je moral po težavah z elektriko pri svoji yamahi vmes začasno preseliti na lanski model, zaradi česar se je slabše odrezal kot na prvem testiranju. Vseeno ohranja optimizem in ocenjuje, da začetek tekmovalnega leta zanj ne bo tako naporen, kot bi pričakoval po dveh letih tavanja pri Ducatiju. Ga je pa v Sepangu navdušil Marquez, kateremu se je med enim od preizkusov nalepil na zadek motorja in pobliže spoznaval njegovo dinamiko in način dirkanja, s katerim bo imel opraviti med sezono. »Dirka podobno kot Stoner, tudi zato, ker takšen slog zahtevajo hondini motorji. Spektaluren je, dober in že zdaj zelo hiter. Posebej je, ker ima čuden način dirkanja, morda celo povsem nov. Jaz in Lorenzo voziva precej bolj klasično, Marquez prinaša nekaj novega,« je novo Hondino železo v ognju ocenil Italijan, četudi je Marquez na spolzki progi zadnji dan tudi zdrsnil s ceste.
Se je pa v dvomih zdaj znašel Lorenzo, ki je na vrh seznama želja za novo sezono postavil nov menjalnik, ki naj bi mu letos pomagal ubraniti svetovno lovoriko, vendar želena različica še ni na voljo in z Rossijem tudi še nimata podatka, kdaj naj bi bila. Honda in Ducati takšno različico menjalnika sicer že uporabljata od leta 2011, Lorenzo pa je prepričan, da bi z novim menjalnikom dosegel večjo stabilnost pri menjavanju prestav med pospeševanjem. »Rad bi imel močan motor. Če bomo sezono začeli z zdajšnjim motorjem, bo to precej bolje kot leta 2011 in malenkost bolje kot v letu 2012, vendar moramo problem pri pospeševanju rešiti,« je opozoril v teh dneh, ko še tava v negotovosti.
Honda in Yamaha se bosta marca preselili v Austin v Teksasu, da bi njuni dirkači čim bolje spoznali tamkajšnje dirkališče, medtem ko bo Ducati med 23. in 25. marcom izkoristil zadnji zimski test v Jerezu.