Favorit za naslov prvaka zdaj Rok Turk

Na reliju Nova Gorica še četrtič zmaga v italijanske roke, velika smola Darka Peljhana, Aleksa Humarja in Aljoše Novaka.

Objavljeno
14. september 2015 01.11
Janez Porenta, šport
Janez Porenta, šport
Nova Gorica – Potem ko se je zmag na prvih treh izvedbah relija Nova Gorica veselil Italijan Claudio de Cecco, je tudi letos s konkurenco opravil gost z one strani zahodne meje, Umberto Scandola (škoda fabia R5). Postavil je najboljše čase prav vseh hitrostnih preizkušenj in bil v cilju debele štiri minute pred vsemi.

Za slovenske bencinske privržence je bil zanimivejši boj v DP, v katerem je še pred zadnjimi tremi »brzinci« najbolje kazalo Aljoši Novaku z mitsubishijem lancerjem desete evolucije, ki je bil v igri za krstno zmago v generalni razvrstitvi, a mu je načrte prekrižala prebita guma na najdaljši HP Lig. Vseeno pa je 23-letnik iz Hraš videl cilj, dva kandidata za šampionsko lovoriko, Aleks Humar (renault clio R3T) in Darko Peljhan (mitsubishi lancer evo 9), ga namreč nista. Prvi je najprej prebil gumo in nato še zletel s proge, drugemu je odpadlo kolo.

Tako se je sladke zmage, s katero si je pred zadnjima dvema relijema sezone močno dvignil delnice v troboju za naslov prvaka, veselil Rok Turk (peugeot 208 R2) z novo sovoznico Martino Lazar. Resda so mu stopničke v generalni razvrstitvi dirke ušle za manj kot sekundo in pol, a je izkoristil smolo tekmecev in prevzel udobno vodstvo v skupnem seštevku DP. »Navdušen sem, po turbulentnem zadnjem tednu smo vpisali odličen dosežek, celotno dirko pa odpeljali brez napake. S skupnimi močmi smo po prevračanju v Bolgariji še pravočasno sestavili peugeota, seveda pa ni naglas nihče napovedoval zmage, ki je nagrada za trud celotne ekipe,« je poudaril član moštva OPV šport, ki si je letos domačo konkurenco pokoril že v Velenju.

Na odru sta pristala še presenetljivi Igor Žbogar z renaultom cliom in mladi Tim Novak (peugeot 208 R2), ki je odlično unovčil izkušnje z nedavnega relija za SP po Nemčiji. V najšibkejšem razredu je s tekmeci opravil Martin Mlinar (MG ZR 105), v razredu II Turk, v razredu III pa Domen Agnič (BMW M3 E30).