Hamilton ne verjame v teorijo zarote

V Mercedesu so prepričani, da bosta »srebrni puščici« na hitri stezi v Suzuki spet pokazali svojo ostrino.

Objavljeno
25. september 2015 20.48
Miha Šimnovec, šport
Miha Šimnovec, šport

Suzuka – Velika nagrada Singapurja je bila prejšnji konec tedna nerešljiva uganka za Mercedesovo ekipo v formuli 1. Dirkača »srebrnih puščic« Lewis Hamilton in Nico Rosberg, ki že drugo sezono zapovrstjo v kraljevskem avtomobilističnem razredu narekujeta peklenski ritem, sta bila namreč na ulicah Marine Baya povsem nemočna. V moštvu so medtem – kot so sporočili ob prihodu v Suzuko – odkrili vzrok težav.

Celo Niki Lauda, predsednik nadzornega odbora pri Mercedesu, po nedeljskem spektaklu pod žarometi, ki so ga končali šele s četrtim mestom Rosberga in odstopom Hamiltona, ni več razumel sveta. »Mar veste, kaj me je od vsega še najbolj pretreslo? Namreč to, da smo Singapur zapustili, ne da bi vedeli, kaj nas je tako zaviralo,« je v pogovoru za italijanski časnik Gazzetta dello Sport dejal 66-letni Avstrijec.

Obenem se je čudil neverjetni moči prerojenega Ferrarija, ki že dolgo ni tako kraljeval na dirki. Kljub vsemu ima – kar zadeva naslov svetovnega prvaka – najboljše karte v rokah še zmeraj Hamilton, ki ima 41 točk naskoka pred Rosbergom in še osem več pred Sebastianom Vettlom, novim »kraljem« Singapurja. Toda Lauda, ki je v svoji karieri in po njej doživel že marsikaj, opozarja: »Še ena takšna dirka, pa nam bosta Ferrari in Vettel že tesno za petami.«

Delno sta ga zvezdnika »srebrnih puščic« pomirila na uvodnih prostih treningih, na katerih sta se spet znašla bolj v ospredju. Vendar pa je treba včerajšnje dosežke – dopoldne je bil najhitrejši Carlos Sainz (Toro Rosso) pred Danilom Kvjatom (Red Bull), Rosbergom, Vettlom in Hamiltonom, popoldne pa Kvjat pred Rosbergom in Hamiltonom – vzeti z rezervo, saj sta treninga minila v dežju.

Rosberg je ob tem pojasnil, da po analizi preizkušnje na ulicah Marine Baya niso odkrili nič posebej nenavadnega. »Dirkalnik je bil bolj ali manj isti, kot smo ga imeli predtem v Monzi, isto je tudi moštvo, enako velja za inženirje in mehanike ... Tako smo prišli do ugotovitve, da je moral vzrok za težave s slabim oprijemom tičati v značilnosti proge, ki nam pač ne ustreza, o čemer smo se lahko v Singapurju prepričali že lani,« je razložil 30-letni Nemec.

Moštvenemu tekmecu, s katerim v zadnjem obdobju le redko spregovori kakšno besedo, je prikimal tudi Hamilton, ki so ga sicer po nedeljskem odstopu različni mediji citirali, češ da je zaradi pomanjkanja podatkov izgubil zaupanje v moštvo. V pogovoru za Sky Sports je to potem kajpak ostro zanikal, češ da so ga narobe povzeli. »Le zakaj naj bi izgubil zaupanje? Skupaj smo dosegli neverjetne uspehe, v zadnji sezoni in pol smo nanizali dvajset zmag, le na zadnji dirki smo imeli večje težave ...«

Branilec naslova svetovnega prvaka in zmage na veliki nagradi Japonske je tudi nemudoma ovrgel teorijo zarote, po kateri naj bi Bernie Ecclestone prek odgovornih pri Pirelliju in njihove nove spodnje meje pritiska v gumah oslabil Mercedes ter na ta način znova popestril prvenstvo. »Ne verjamem v takšne zgodbice. Preglavice, ki smo jih imeli, gre pripisati tehničnim razlogom, tekmecem pa je treba čestitati, ker so pač bolje opravili svoje delo kakor mi,« je presodil 30-letni Anglež.

Preprosto razlago težav, ki so jih prejšnji konec tedna oddaljile od boja za najvišja mesta, je ponudil tehnični direktor nemške ekipe Paddy Lowe. »Značilnosti našega dirkalnika W06 so takšne, da mu bolj ustrezajo hitre steze, zato se na počasnejših in zavitih progah, na katerih je treba imeti še posebej dober oprijem (Hungaroring, Monte Carlo in Singapur), nekoliko bolj mučimo kot sicer. Suzuka je precej bolj po našem okusu, zato verjamem, da bomo na nedeljski dirki dosegli želeni rezultat,« je Lowe napovedal uspešen konec tedna za Mercedes.