Ključ do zgodovinskega rezultata v sproščenosti

Po osvojenih stopničkah so motokrosistu Timu Gajserju zrasli apetiti.

Objavljeno
28. maj 2014 12.35
SLOVENIJA LJUBLJANA 20.09.2012 TIM GAJSER MOTOKROSIST FOTO:ROMAN SIPIC/DELO
Mojca Finc, šport
Mojca Finc, šport
Ljubljana – »Cilj sezone je uvrščanje med deseterico in utrjevanje samozavesti,« je še prejšnji mesec razmišljal 17-letni Tim Gajser. A po 3. mestu v Veliki Britaniji, prvih stopničkah za slovenski motokros na SP v razredu MX2, so apetiti večji. Že na naslednji dirki v Franciji bo meril na uvrstitev med najboljšo trojico.

Najstnik iz Pečk, ki ga po športni poti skrbno vodi oče Bogomir – na motocikel ga je posedel že pri dveh letih in pol –, je na dirki v Winchestru užival kot že dolgo ne. »Še nikoli nisem tekmoval tako sproščeno. Tudi linije smo odlično naštudirali,« je odgovoril na vprašanje, kaj je bilo na dirki na Otoku drugače kot na minulih, kar ga je pripeljalo do rezultata kariere. »Steza je bila hitra, skoki dolgi. Po deževni soboti je sonce posušilo teren na dan tekme, oprijem je bil super, podlaga odlična,« je komentiral razmere.

V kvalifikacijah mu ni šlo po načrtih, a mladi mož se je že v preteklosti naučil, da je treba ohraniti mirno kri, tudi ko ne gre in se zbrati za preizkušnjo. »Letos se mi z izjemo Nizozemske kvalifikacije niso posrečile na nobenem prizorišču. Upam, da bom to izboljšal že na naslednji dirki, saj so predstave v kvalifikacijah pomembne za štartne pozicije na tekmi,« je dejal sogovornik, ki je v ponedeljek zvečer pristal na letališču v Zagrebu. »Pričakali so me navijači, pripravili so zelo prijeten sprejem,« jim je hvaležen za podporo.

Nad njegovim rezultatom pa je bila navdušena tudi italijansko-japonska naveza, pri kateri si služi kruh. Ekipa Honde je tako vknjižila letos prvo uvrstitev na stopničke. »Zavedali so se, da motocikel še ni tako konkurenčen, kot bi si želeli, zato uvrstitve na stopničke niso pričakovali. Res pa je, da ga veliko testiramo in vse bolj napreduje. Kar velja tudi zame,« je opisal »sodelovanje« z modelom CRF250R.

Kje ima še rezerve? »Izboljšati moram štart, ki mi doslej ni uspeval in sem zato vsakič prodiral v ospredje s prehitevanjem tekmecev. Če dobro štartaš, pa že takoj ujameš ritem najboljših. Treba ga je potem le še držati do konca,« je enega od ciljev predstavil šestouvrščeni v razvrstitvi prvenstva.