Po otipavanju v Dohi alarm predvsem pri Ducatiju

Jorge Lorenzo si je z zmago v Katarju dobro tlakoval pot, a zdaj v SP sledi daljši premor.

Objavljeno
11. april 2012 12.56
T. V., šport
T. V., šport
Doha – Uvodna dirka motociklističnega SP je tudi zaradi dolgega premora do nadaljevanja čez tri tedne bolj pokušina trenutnih zmogljivosti posameznih motociklistov in ekip. A če upoštevamo, da je v zadnjih desetih letih njen zmagovalec šestkrat osvojil naslov svetovnega prvaka v elitnem razredu, prinaša Jorgeju Lorenzu tudi pomembno sporočilo. Španec sicer pravila ne potrjuje, saj spada med preostalo četverico. Ko je leta 2010 osvojil svojo prvo krono v kraljevskem razredu, sezone namreč ni začel s prvim mestom v Katarju, marveč ga je prepustil Valentinu Rossiju. A njegov nedeljski nastop na VN Katarja je bil izjemno zanesljiv, četudi ne gre zanemariti dejstva, da je Caseyja Stonerja upočasnila tudi bolečina v rami.

Lorenzo je sicer zelo zadovoljen z novo generacijo motorjev s prostornino do 1000 ccm, kot pravi, je dirkanje zabavno, četudi zaradi povečane teže zahteva večjo telesno moč. »Zadnji del je povsem drugačen kot lani, vendar zaradi tega ne izgubljaš, saj zdaj lahko – ko se rezervoar nekoliko sprazni – zaviram pozneje. Je pa treba biti pri vstopih v zavoje bolj previden, če nimaš dovolj mehkobe pri prehodu, lahko hudo padeš,« je prepričan Lorenzo, nov izziv pa ga čaka šele čez tri tedne v Jerezu.

A prav za ta premor je marsikdo v SP ta čas zelo hvaležen. Stoner je že napovedal dvotedenski umik v popoln pripravljalni ritem, med katerim se nadeja vrnitve v vrhunski ritem, s katerim se je ponašal prejšnje tedne. V Dohi je bil sicer izjemno hiter, a boleča rama ni prva težava v tem letu, že med zimskimi testiranji je imel zaplete z bolečinami v hrbtu. »V Katarju smo bili daleč najhitrejši, a sem zaradi boleče rame na koncu motor držal le z dvema prstoma. Bil sem brez oprijema in nisem mogel uporabljati zavor, kot bi jih moral. Če tega ne bi bilo, bi se potegoval za zmago,« je prepričan Avstralec.

Najhujše je ta čas pri Ducatiju, ne le, da Rossi ni naredil koraka naprej, deseto mesto je popolno razočaranje, po katerem so še bolj oživele govorice, da naj bi se ob koncu leta – decembra se mu izteče pogodba z Ducatijem – preselil v zasebno Yamahino ekipo. Po enem od scenarijev naj bi to postavili celo zgolj za njegove potrebe. »Pri Ducatiju niso sledili temu, na kar sem jih opozoril. Jaz nisem inženir, jaz jih lahko le opozorim, kaj ni v redu. Od upanja ne moremo več živeti. Hayden je sicer dobro vozil in bil šesti, a jaz sem Valentino Rossi in takšna mesta me ne zanimajo,« opozarja Italijan.