Samostojen izziv z nekdanjim prvakom

Motokrosist Klemen Gerčar ustanovil ekipo 62 MotorSport. Končal sodelovanje s Hondo, odslej pri Husqvarni.

Objavljeno
23. november 2014 00.13
Mojca Finc, šport
Mojca Finc, šport
Ljubljana – Klemen Gerčar, nekdanji svetovni prvak v razredu MX3 in edini slovenski motokrosist, ki dirka v najprestižnejšem MXGP, se je priprav za novo sezono lotil s pogumno odločitvijo: stopil je na samostojno športno pot. S honde je presedlal na 450-kubični motocikel Husqvarne in začel sodelovanje z nekdanjim svetovnim prvakom Harryjem Evertsom.

Odslej bo imel Gerčar, ki je pred dnevi ustanovil lastno ekipo 62 MotorSport, bazo v domači garaži. Opremil jo je v skladu z novimi zahtevami in vanjo postavil štiri nove Husqvarnine motocikle. Zavihal je rokave in se začel ukvarjati z njimi. Zdaj pripravlja vzmetenje, izbira izpušni sistem, ureja električne nastavitve ... V sezoni bo imel na voljo dva mehanika. »Eden bo ob meni ves čas, drugi bo z mano na treningih, potem pa je še tu partner iz Ljubljane, ki bo skrbel samo za 'mašino', agregat. Velika prednost je, da ga imam tako rekoč pred nosom in mi ni treba na peturno pot, ko ga potrebujem,« se je motivirano podal v nov izziv.

Veliko pridobitev je dirkaču iz Lukovice pri Domžalah z dostopom do tovarniškega materiala in rezervnih delov omogočila Husqvarna. »Lani jo je kupil KTM, veliko boljših dirkačev je letos presedlalo na njene motocikle, ki so zelo konkurenčni. Svojega že preizkušam, prva temeljita testiranja pa me čakajo decembra. V začetku meseca sem začel tudi aktivni kondicijski trening pod vodstvom Mateja Cankarja. Letos sva po nasvetih Harryja Evertsa o tem, kako naj popravim napake minule sezone, nekoliko spremenila program,« je povedal Gerčar, hvaležen za priložnost z izkušenim Belgijcem, ki bo v prvi vrsti s svojimi dragocenimi nasveti bdel nad njegovim treningom na motociklu.

Sezona ga bo v samostojni režiji stala približno 120.000 evrov, kar je enako proračunu prejšnje. V letošnji je namreč tekmoval na vseh 17 dirkah za svetovno prvenstvo v razredu MXGP, v prihodnji pa se bo s tekmeci meril le na evropskih preizkušnjah, poleg tega pa se bo uveljavljal še v močnem nemškem prvenstvu ADAC. Poti na vsa prizorišča za SP je ocenil za (pre)velik logistični zalogaj, namesto izgubljanja energije in časa med potovanji pa se bo osredotočil na piljenje tehnike in napredek na motociklu. »Stroške skušam zmanjšati z vsemi možnostmi in razpoložljivostmi, ki mi jih omogoča Husqvarna. Nekateri sponzorji so me že podprli, na odgovore drugih še čakam. Že v štartu sem se zavedal, da me čaka ogromno dela. Samostojne poti sem se lotil zelo realno,« je razmišljal 23-letni motokrosist, ki je minulo sezono za SP v skupni razvrstitvi končal na 29. mestu. Med dobitniki točk je prehitel več kot polovico izkušenejših tekmecev.