Starodobnik unovčil vremensko loterijo

Avtomobilizem: zmaga na GHD Gorjanci v Italijo, od Slovencev najvišje Patrik Zajelšnik.

Objavljeno
20. junij 2016 11.07
dja/BISTRICA
J. P.
J. P.
Novo mesto – Ko se narava odloči mešati štrene, so prireditelji avtomobilističnih dirk za državno prvenstvo brez moči. Bencinski praznik na Dolenjskem, gorsko-hitrostno preizkušnjo Gorjanci, so v drugi vožnji v največji meri krojile padavine in ustoličile senzacionalnega zmagovalca – s starodobnikom!

Česa podobnega slovenski dirkaški navdušenci zlepa ne pomnijo. V močni konkurenci sodobnih vozil so bili po prvi vožnji najvišje trije resni kandidati za zmago – Patrik Zajelšnik je imel pol sekunde zaloge pred Čehom Vaclavom Janikom, Italijan Federico Liber je zaostajal še dve sekundi več. Naš izseljenec iz povsem dirkaške družine (nastopil je tudi njegov brat Alexander) – zanj je bila to zavoljo zdravstvenih razlogov v ekipi šele prva letošnja preizkušnja – je dosegel izjemen čas 1:38,88 in zgolj za pol sekunde zgrešil rekord proge, ki bi bržkone padel, če prireditelji letos ne bi upočasnili šikane.

Pred drugo vožnjo je za popestritev poskrbela krajša ploha, ki pa steze ni izdatneje namočila, pravo pošiljko z neba pa so dočakali najboljši, ki tako niso imeli niti najmanjših možnosti, da bi ubranili svoja izhodišča. Tako je imel, denimo, vodilni Zajelšnik v drugo zgolj 41. čas z več kot polminutnim (!) zaostankom za najhitrejšim, italijanskim voznikom starodobne oselle Stefanom di Fulviem, ki se je tako s sedmega mesta popolnoma nenadejano zavihtel na vrh. Dvakratni zmagovalec Gorjancev Janik je na drugem mestu zaostal za pet sekund, lani najhitrejši Liber pa na tretjem že za trinajst in pol.

Tudi razplet v DP so krojile vremenske razmere. Po prvi progi sta namreč vodila neuničljivi Milan Bubnič in Matej Grudnik, ki pa sta bila v slabih razmerah v drugo povsem brez možnosti, tako da sta ju na prvih dveh mestih zamenjala Peter Marc in Aleš Prek (Bubniča je ugnal za pičlo desetinko), ki je s svojo hondo civic zabeležil celo šesti čas generalno na drugi progi, kar je potrjevalo, da je bila ta vožnja dejansko na robu regularnosti. Zdaj čaka slovenske »hribolazce« skoraj dvomesečni predah, nato pa drugi izziv iz slovenskega trojčka – Lučine.