Tim Gajser: Na štart z zavestjo, da sem najboljši

Mladi slovenski motokrosist ob krstnem nastopu v Katarju osupnil bencinski svet.

Objavljeno
04. marec 2016 21.36
Mojca Finc
Mojca Finc

Ljubljana – Devetnajstletni motokrosist Tim Gajser je na premiernem nastopu v elitnem razredu MXGP osupnil bencinski svet. Postal je najmlajši dirkač, ki je zmagal na uvodni dirki sezone. Že naslednji dan pa je odmislil krstno dirko v Katarju in razmišljal o preizkušnji na Tajskem, kjer se bo dokazoval v nedeljo.

Gajser, ki se je lani ovenčal z naslovom svetovnega prvaka v MX2 in letos prestopil v najvišji razred, se je zavedal, da se podaja med prekaljene mačke svetovne špice z bogato zalogo izkušenj. Vendar pa ob prvem stiku s konkurenco v svetovnem prvenstvu ni varčeval z močmi, svojo mladostno neobremenjenost je pretopil v drznost. »Nastopa se je lotil z mešanico sproščenosti in užitka. Sledil je taktiki, za katero sva se dogovorila. Z vsem spoštovanjem do starejših in izkušenih tekmovalcev, toda Tima na štartu ne zanima, kdo so. V mislih ima sprogramirano: sem najboljši in lahko zmagam,« je s Tajske sporočil Timov oče Bogomir, ki natančno ve, kako mora sina pripraviti za štart, da se ne bi obremenjeval z obrobnimi stvarmi. »Povem mu, da ga ni motokrosista s takšno lepo tehniko, kot jo ima on – izpilila sva jo skupaj – in naj prenese vožnje s treningov na dirko. To je ključ do zmage,« je razkril Bogomir Gajser.

Lani je Tim v MX2 dirkal na 250-kubični hondi, ki ni bila konkurenčna motociklom, na katerih so se dokazovali tekmeci, a jih je vseeno premagoval. »Drugi proizvajalci razvijajo 250-kubične tovarniške specialke že 10 let in več. Honda pa je po dolgem premoru šele pred dvema letoma začela razvijati ta motocikel s Timom. Razumljivo je, da v tako kratkem času ni mogla narediti motocikla, ki bi dosegel raven tistih, ki jih razvijajo že desetletje,« je opozoril Timov oče in dodal, da ima lanski naslov svetovnega prvaka zanj zato še večjo vrednost. Drugače je s 450-kubično hondo, s katero Tim dirka v elitnem MXGP. Konkurenčna je vsem drugim, v razvoju je že več let, na tekmovalnih stezah je dodobra preizkušena in dodelana. Povrhu vsega imata Gajserjeva na voljo materiale tovarniške Honde. »Tim je v Katarju zmagal z elegantno tehniko na prefinjenem 450-kubičnem motorju,« je bil nad prvim razpletom letošnje sezone zadovoljen Bogomir Gajser.

Odzivi po debitantski zmagi v elitni konkurenci so bili ugodni. Tekmeci so jima čestitali in izkazali spoštovanje. »Po dirki je k meni stopil ruski dirkač Jevgenij Bobrišev in mi dejal, da bi lahko treniral tudi njega. Veliko mi pomeni, da me takšni tekmovalci spoštujejo in vidijo, kako uspešnega dirkača sem naredil iz Tima,« Gajser starejši ni skrival ponosa. Veliko jih je bilo presenečenih nad zmagoslavjem, nekaj pa jih je bilo takih, ki so se na Sardiniji, na zimskih pripravah za sezono, prepričali, da je Tim zelo hiter: »Malo so se že takrat zavedali, kaj jih čaka.«

Dan po zmagi sta Gajserjeva pripotovala na naslednje prizorišče – na Tajsko. Zaradi vročine, visoke vlage in časovnega zamika sta vnaprej načrtovala zgodnji prihod. »Proga je nova za vse,« je sporočil Bogomir Gajser. Potem ko sta jo podrobno naštudirala, se v nedeljo podajata – z glavo – v boj za vrhunskim rezultatom.