Super Bowl spet obračal rekordne zneske

Po predvidevanjih naj bi si letošnji finale lige NFL prek malih zaslonov ogledalo kar 115 milijonov športnih privržencev.

Objavljeno
02. februar 2015 11.14
CEL-ENT-ACE-MUS-FBN-SPO-PEPSI-SUPER-BOWL-XLIX-HALFTIME-SHOW
J. P., Delo.si
J. P., Delo.si

Glendale - Dogodek, ki za nekaj ur zaustavi celotno Ameriko, finale lige ameriškega nogometa (NFL) Super Bowl, je, kot že domala vsa minula leta, vnovič obrnil vrtoglave zneske denarja, v marsičem tudi rekordne. Po prvih ocenah poznavalcev je bila poraba, vezana na dogodek, še višja kot ob prejšnjih izvedbah, onkraj »luže« naj bi namreč pretekli konec tedna porabili kar 14,3 milijarde dolarjev.

Lanski Super Bowl, na katerem je Seattle s 43:8 odpravil zasedbo Denverja, si je ogledalo 111,5 milijona gledalcev, s čimer je postal najbolj gledana televizijska oddaja v ameriški zgodovini. A letošnji, na katerem je bil New England z 28:24 boljši od branilcev naslova, naj bi postregel s še bolj vrtoglavimi številkami, saj naj bi si ga ogledalo kar 115 milijonov športnih privržencev.

Vsi ti podatki pa so kajpak voda na mlin mreži Fox, ki trži televizijske pravice. Lani so namreč pri tej postaji za polminutni oglas zaračunali štiri milijone »zelencev«, letos je bil še pol milijona dražji. Med dvobojem so predvajali prek 70 oglasov, torej bo zaslužek večji od 315 milijonov dolarjev.