V Portorožu od Sočija do Brazilije

Prvi dan tradicionalne konference Sporto osrednji govornik Patrick Nally.

Objavljeno
20. november 2014 03.24
J. L., Polet
J. L., Polet
Ljubljana – V Portorožu se bo danes začela tradicionalna dvodnevna konferenca Sporto o marketingu in sponzorstvih v športu. Sporto je vodilni dogodek na tem področju v regiji. Glavni namen konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj, hkrati pa dogodek ponuja priložnost za poslovno mreženje.

Danes se bo program začel z blokom Od Sočija do Brazilije, v katerem bo govora o vpogledih in naukih iz širše regije, in sicer o športno izjemno bogatem letu, saj sta bila v letu 2014 na sporedu dva velika dogodka: zimske olimpijske igre v Sočiju in svetovno nogometno prvenstvo v Braziliji. Ob 12.15 bo na osrednjem predavanju konference spregovoril Patrick Nally, ustanovitelj in direktor podjetja West Nally. Nally velja za botra sodobnega marketinga v športu in je tudi pionir prvih ekskluzivnih sponzorskih paketov. Popoldne bo Marc Rapparlie ponudil vpogled v marketinške raziskave, Pauline Bohnec bo govorila o »hospitalityju«, program bosta z razpravo Sponzorske strategije in izzivi za znamke zaokrožila Sally Hancock in Dejan Turk.

Jutrišnji program bo osredotočen na obravnavanje športnika kot ambasadorja, na digitalne medije, igre ter marketing v realnem času ter na licenčna sodelovanja. Sporto 2014 se bo končal z razpravo na temo Maraton kot komunikacijska platforma.