Na vstopnice v Celju bo treba še počakati

Prve vstopnice za košarkarsko EP v Sloveniji naj bi bile na voljo po 18. marcu, a le za finale in tekmo za 3. mesto.

Objavljeno
05. februar 2013 11.16
Posodobljeno
05. februar 2013 11.16
Tanja Volarič, šport
Tanja Volarič, šport

Predstavniki Eurobasketa 2013 so danes razkrili prve podrobnosti glede prodaje vstopnic za bližajoče se prvenstvo stare celine. Pričakujejo, da si bo med 4. in 22. septembrom 90 tekem v dvoranah ogledalo okoli 250 tisoč ljudi, v blagajno podjetja pa naj bi se s tem steklo med 4 in 4,5 milijona evrov, kar je približno polovica proračuna celotnega EP. »V prvem delu pričakujemo, da bo na vsakem od prizorišč v prodaji med 4000 in 4500 vstopnic, medtem ko bo po selitvi v Stožice na voljo med 9 in 10 tisoč vstopnic,« je dejal direktor podjetja Eurobasket 2013 Aleš Križnar.

Cene se bodo gibale od 4 evrov pa do 180 evrov na tekmo, kolikor bodo stali najelitnejši sedeži na finalu, v predtekmovanju pa treba za vstopnice odšteti 15, 25 ali 35 evrov. »Cene je včeraj potrdil izvršni odbor KZS in ne pričakujemo več sprememb, medtem ko je več nejasnosti, kdaj bodo lahko začeli prodajati vstopnice za posamezne faze prvenstva. »Pri tem se še vedno usklajujemo s FIBA Europe, s katero odlično sodelujemo, a vse nekoliko dlje traja, ker uvajamo drugačen sistem prodaje kot na prejšnjih EP. Vstopnico bo namreč mogoče kupiti za vsako tekmo posebej in ne za posamezen tekmovalni dan, zaradi česar bomo med dvoboji dvorane praznili. S tem bomo ogled tekem omogočili večjemu številu ljudi, imeli pa tudi bolj polne dvorane,« je prepričan Križnar in potrdil, da bodo skoraj zagotovo vstopnice za finale in za tekmo za 3. mesto začeli prodajati 18. marca, vse druge pa, ko se bodo uskladili s FIBA Europe.

»Ker v dvoranah za predtekmovanje še potekajo obnovitvena oziroma razširitvena dela, težko določimo sedežne rede, saj ne želimo, da se pri čem uštejemo in na koncu kdo, ki je kupil vstopnico, ostane brez sedeža. Zato začenjamo prodajo v obratnem vrstnem redu. V naslednjem krogu bodo šle v prodajo vstopnice za polfinale, četrtfinale oziroma drugi krog v Stožicah, predtekmovanje bo na vrsti zadnje,« je razkril Križnar.

Generalni sekretar KZS Iztok Rems pa pojasnil, da je začetek rede prodaje vezan na FIBA Europe in države udeleženke tudi zato, ker z obeh strani rabijo potrditev o številu vstopnic, ki jih bodo koristili za posamezne tekme. »Vsem nacionalnim zvezam namreč pripada po 100 vstopnic za vsako tekmo, v praksi vse tega nikoli ne izkoristijo, zato moramo počakati na njihove povratne informacije,« pravi Rems, kot prednost prodaje vstopnic za posamezne tekme pa so včeraj izpostavili tudi večji nadzor nad polnjenjem dvoran. Tam, kjer bodo tribune bolj prazne, bodo mesta poskušali zapolniti tudi v sodelovanju z osnovnimi šolami.

Vse vstopnice za EP bodo opremljene s kodo, zato ponarejanje ne bo mogoče, z vsako od njih bo zaradi čitalcev na vhodih možen le enkraten vstop. »Ker gre za individualno prodajo, bodo sicer tuji navijači morali več tvegati, saj težko predvidijo, v katerem od četrtfinal bodo igrali njihovi košarkarji, medtem ko je za Slovence lažje. Slovenska reprezentanca bo vse tekme na EP igrala ob 21. uri, ve se, na katere dneve,« je poudaril vodja prodaje Jure Pezdirc in dodal, da omejitev pri prodaji vstopnic zagotovo bo. Zaenkrat razmišljajo, da bi vsak posameznik lahko kupil največ štiri na tekmo.

Za vozni red bo poskrbel BMW

Podjetje Eurobasket 2013 je včeraj poskrbelo tudi za vozni park v času prvenstva stare celine, ko se bodo gostje in tudi igralci vozili v avtomobilih BMW.

Nemški proizvajalec avtomobilov je sicer že nekaj časa partner Košarkarske zveze Slovenije in tudi pogodba, katere podrobnosti so razkrili šele danes, za EP 2013 je bila podpisana že pred časom. Med EP bo tako na razpolago med 70 in 90 avtomobilov te znamke, večina njih bo tudi označena z oznakami prvenstva, v pretežni meri pa jih bodo koristili za prevoz gostov VIP in FIBA Europe, delegatov, članov organizacijskega odbora, prevoze pa bodo ponudili tudi članom reprezentanc.

Ključe BMW je včeraj prevzel tudi ambasador EP in podpredsendik KZS Rašo Nesterović. »Naše sodelovanje je bilo že v preteklem letu uspešno, BMW je bil prisoten že na žrebu za EP v Postonjski jami in med EP do 20 let lani v Sloveniji. Gre za prestižno znamko in v tem stilu se bomo morlai obnašati tudi člani organizacijskega odbora, ki bomo te avtomobile koristili že v naslednjih mesecih,« je dejal direktor Eurobasketa 2013 Aleš Križnar.