Gledanost mariborske tekme potolkla celo finale LP

Na komercialni televiziji je sinočnji nogometni dvoboj v najbolj gledanem trenutku spremljalo 320.000 športnih navdušencev.

Objavljeno
27. avgust 2014 19.21
Britain Soccer Champions League
J. P., Delo.si
J. P., Delo.si

Ljubljana - Mariborska nogometna pravljica je povsem obnorela Slovenijo, čemur zgovorno pritrjuje tudi podatek o gledanosti sinočnjega odločilnega kvalifikacijskega obračuna za preboj v ligo prvakov s Celticom na slovenski komercialni televiziji. Dvoboj je namreč, neverjetno, prek malih zaslonov spremljalo celo več privržencev kot finale lige prvakov v minuli sezoni med madridskima tekmecema Realom in Atleticom.

V najbolj gledanem trenutku je tekmo spremljalo neverjetnih 319.651 športnih navdušencev, v povprečju pa si je celoten dvoboj ogledalo 200.000 ljudi, starejših od štirih let. Povprečni rejting sinočnjega obračuna na Celtic Parku v ciljni skupini »vsi med 18 in 49 let« je bil 9,45 odstotka, najvišji pa kar 16,67 odstotka, so sporočili iz omenjene televizijske postaje. Za primerjavo: na tem kanalu je finale minule sezone lige prvakov v najbolj gledanem trenutku dosegel 239.803 slovenskih gledalcev, najvišji rejting pa je bil 12,29 odstotka.