FIFA si je s promocijskim filmom nakopala dodaten posmeh javnosti

Kinematografi po ZDA so včeraj začeli predvajati film z naslovom United Passions, ki govori o nastanku in razvoju FIFA.

Objavljeno
06. junij 2015 13.03
G. L., Delo.si
G. L., Delo.si

New York - Pri Mednarodni nogometni zvezi (FIFA) so v zadnjih dneh na močnem prepihu, za katerega pa so si krivi povsem sami. Za zadnjo od svojih nerazumljivih potez - resda precej nedolžnejšo od predhodnih - so poskrbeli včeraj, ko so v kinematografih po ZDA začeli s predvajanjem svojega promocijskega filma United Passions, ki govori o nastanku in razvoju FIFA.

Slabšega trenutka za promocijo svoje organizacije skorajda ne bi mogli najti, saj je bilo zaradi korupcije v zadnjih dneh aretiranih kar 14 njenih vidnih članov, po 17 letih pa je odstopil tudi predsednik FIFA Sepp Blatter.

Film v veliki meri govori o prvem predsedniku danes omadeževane organizacije Julesu Rimetu, ki ga je upodobil francoski igralec Gerard Depardieu. Premierno so ga predvajali že na lanskem festivalu v Cannesu, včeraj pa je dobil mesto v ameriških kinematografih, kjer bo redno predvajan. Svetovni mediji so odločitev obsodili.

»Slab tajming ali le ubog marketinški poskus,« so denimo zapisali pri spletni strani deadline.com. Los Angeles Times je zapisal »precej zgrešen strel«, pri Washington Postu pa so ocenili: »Film predstavlja bržkone najslabši možni tajming v zgodovini predvajanja filmov.« Še bolj ostro so se odzvali pri New York Postu, kjer so zapisali: »amatersko in bolno zgrešen start predvajanja.«

Film je sicer zrežiral Frederic Auburtin, poleg Depardieua pa v filmu od bolj znanih igralcev nastopa tudi Tim Roth.