Američani brez neposrednega prenosa odprtja OI

Zaradi boljše gledanosti je NBC na vzhodni obali predavajala otvoritev eno uro pozneje, na zahodu pa štiri.

Objavljeno
06. avgust 2016 09.57
OI
Š. Ro.
Š. Ro.

New York - Ameriška televizijska mreža NBC ima že vrsto let v ZDA ekskluzivne pravice za predvajanje olimpijskih iger, znova pa je v želji po čim boljši gledanosti precej razburila gledalce. Slovesno odprtje, ki si ga sicer po vsem svetu ogleda 900 milijonov gledalcev, je namreč predvajala z zakasnitvijo: na vzhodni obali z enourno zamudo, na zahodu pa šele štiri ure pozneje. Tako je namreč ujela »prime time«, čas, za katerega oglaševalci plačajo največ, prenosa v živo pa ni zagotovila niti na spletu.

Podobno je sicer bilo že lani v Londonu, ko je bila sicer časovna razlika še večja, Američani pa so besneli na socialnih omrežjih. »Trenutno se odvija zabava, ki jo spremlja ves vse, le mi ne, saj veste, ker smo Američani,« je bil le eden od zapisov na twitterju, ki so kot kritika leteli na NBC.

Ker tako prireditve niso predvajali v živo, so si vzeli še več prostora za oglaševalce - v prvih 65 minutah je sledilo kar osem oglasnih blokov, to pa je le še dodatno razjezilo gledalce, ki so izgubljali potrpljenje zaradi počasnega tempa predvajanja.

Kljub temu si je slovesnost v Riu ogledalo več kot 40 milijonov ljudi, podobno kot tudi že pred štirimi leti, ko so se začele igre v Londonu. NBC je tako kritike vzela v zakup in se raje zadovoljila z visoko gledanostjo.

NBC je sicer v pripravi na slovesnost celo pozvala Mednarodni olimpijski komite, naj spremeni dolgoletno tradicijo mimohoda držav, ki se predstavijo po abecednem redu v jeziku gostitelja. Športniki ZDA so tako kot Estados Unidos da América že kot 70. prišli na prizorišče, ameriška televizija pa si je seveda želela, da bi se to zgodilo čim pozneje - da bi tako pred zasloni zadržala čim več gledalcev. MOK želje ni uslišala, Američani so tako na slovesnot zakorakali hitro za Slovenci, ki so se predstavili kot 67. (Eslovênia).