Peter Slatnar: Preveč je naboja, da bi se igrali

Elan in potencialni prevzemnik izdelave smuči bosta danes usklajevala cene.

Objavljeno
24. april 2016 21.49
Blaž Račič
Blaž Račič
Cerklje na Gorenjskem – »S cenami se še moramo uskladiti,« je pred za danes predvidenim podpisom pogodbe z Elanom o prevzemu izdelave smuči za smučarske skoke dejal Peter Slatnar iz Cerkelj na Gorenjskem, ki ga svetovna skakalna javnost pozna kot izdelovalca vezi za skakalne smuči, čeprav izdeluje tudi drugo podobno opremo.

Če se bodo s cenami uskladili, bo treba pred podpisom pogodbo še natančno prebrati in jo dokončno uskladiti, zato je verjetneje, da bo podpis pogodbe opravljen šele jutri, pričakuje Peter Slatnar. Pogodbo bi radi podpisali čim prej, saj bodo morali prve smuči izdelati okoli 15. maja oziroma najkasneje do konca maja, ker se bodo takrat začeli prvi treningi za novo sezono in bodo morali pohiteti, pravi Slatnar.

Možnosti, da bi smuči izdelovali pod blagovno znamko podjetja Gorenje ali države (I feel Slovenia), Slatnar pozna, a za zdaj pričakuje, da bodo smuči izdelovali pod lastno blagovno znamko – Slatnar, kar mora potrditi še kongres mednarodne smučarske zveze, ki bo na začetku junija letos.

»Preveč slovenskega naboja je v tem, da bi se igrali. Vidimo pozitiven poslovni izid,« je dejal Slatnar in pojasnil, da je izdelava smuči za smučarske skoke v Elanu že vpeljana, ljudje imajo znanje, na voljo so ustrezni stroji in druga oprema, ki jo bodo v prvem obdobju najeli. Zdaj so že začeli postopke za izdelavo celostne grafične podobe smuči. »Lažje je nadaljevati že začeti posel, kot če bi začeli povsem na začetku,« je dejal.

Peter Slatnar je o vzrokih, da vstopajo med izdelovalce smuči za smučarske skoke, povedal, da za preživetje podjetja, ki zaposluje 14 ljudi in ima okoli 650.000 evrov prometa na leto, ne potrebujejo, a jim predstavlja izziv. Želijo, da bodo tudi otroci, ki so na začetku skakalne poti, imeli kakovosten in cenovno dostopen material za vadbo. Slatnar zagotavlja, da bodo cene smuči za otroke ostale na enaki ravni kot doslej in da ne bodo stale 300 evrov, kolikor stanejo najkrajše smuči znamke Fischer, in da bodo kljub temu lahko ustvarili nekaj zaslužka, ki ga bodo namenili za razvoj. Za večjo rast je svetovni trg skakalnih smuči premajhen, ugotavlja Slatnar.

Predvidevajo, da bodo v prvem obdobju za zagon proizvodnje morali vložiti od 150.000 do 200.000 evrov, kar med drugim vključuje najem prostorov, opreme in polizdelkov. Vsako leto bodo izdelali okoli tisoč parov smuči, s tem pa se bodo prihodki podjetja povzpeli za tretjino, na okoli milijon evrov. Prav velik posel to ne bo, je pa lahko spodbuden za male podjetnike, nam je še dejal Slatnar.