Na Charlie Hebdo po napadu naročenih 20-krat več ljudi

Prve številke tednika po napadu, ki so jo v Franciji dobesedno razgrabili, v slovenskih kioskih še niso prodali.

Objavljeno
04. februar 2015 15.45
FRANCE-ATTACKS-CHARLIE-MEDIA-PRESS
Mo. B., Delo.si
Mo. B., Delo.si

Pariz − Slab mesec po napadu na sedež francoskega satiričnega tednika Charlie Hebdo iz revije še vedno poročajo o velikem zanimanju bralcev − število naročnikov jim je v zadnjem mesecu dni z 10.000 naraslo na več kot 200.000. Poleg tega so prejeli več kot 2,3 milijona evrov donacij, ki jih bodo namenili svojcem žrtev.

Ustvarjalci satiričnega tednika, ki je v preteklosti med svoje karikature umestil tudi podobo preroka Mohameda, so se na muhi skrajnežev znašli v dopoldanskih urah 7. januarja. Brata Kouachi sta na sedežu revije hladnokrvno umorila 11 ljudi. Sledila je obsežna iskalna akcija, ki se je po dveh dneh pregona končala s smrtjo obeh skrajnežev. Vzporedno je potekala tudi drama s talci v judovski trgovini, kjer je napadalec, ki je trdil, da sodeluje z bratoma, ubil štiri ljudi. V treh dneh je tako na pariških ulicah skupaj ugasnilo 17 življenj.

Preživeli člani redakcije so se na nasilje odzvali z napovedjo nove številke, ki je izšla teden dni po napadu. Več milijonov izvodov so bralci v Franciji dobesedno razgrabili in s tem tedniku, ki se je pred napadom spopadal s finančnimi težavami, dali nov zalet. Zelo dobro prodajana številka revije je sicer izšla v šestih jezikih. Na voljo je še vedno tudi v slovenskih kioskih, kjer niso imeli težav z dolgimi vrstami željnih bralcev.