Prva dama spletnega luksuza odhaja

Natalie Massenet je pobrala odpravnino v višini 64 milijonov evrov in se odločila za lastno kariero.

Objavljeno
04. september 2015 16.12
L. P., Znanost
L. P., Znanost
»Po 15 izjemnih letih na čelu Net-a-Porterja in ob dokončanju združitve z italijansko družbo Yoox Group je zdaj pravi čas za premik drugam. Rada bi razvila nove ideje in poiskala nove priložnosti.« S temi besedami je Natalie Massenet, ustanoviteljica in predsednica uprave prve spletne trgovine z luksuznimi oblačili Net-a-Porter, presenetila poslovne kroge in bogate kupce.

Še spomladi, ko je sprejela ponudbo italijanske družbe Yoox Group za združitev, je napovedala, da bo prevzela mesto izvršne direktorice novega internetnega velikana. Združitev dveh najmočnejših spletnih trgovcev z luksuznimi znamkami oblačil, obutve in dodatkov je namreč ocenjena na 3,2 milijarde evrov, skupaj pa bi lahko dosegla 1,3 milijarde evrov letnega prometa.

A medtem ko sta britanski Net-a-Porter in italijanski Yoox pol leta čakala na zeleno luč evropskega varuha konkurence, si je Massenetova premislila. Pobrala je odpravnino 64 milijonov evrov in se odločila za lastno kariero. »Služenje dvema gospodarjema« se dolgoročno ne bi izšlo, njeno potezo ocenjujejo v New Yorku Timesu.

Natalie Massenet, ki se je rodila v ZDA pred 50 leti, je kariero začela kot modna novinarka pri ameriški ženski reviji, sredi 90. let pa se je preselila v London in postala ena od urednic britanske modne revije Tatler. Leta 2000 je iz novinarstva prestopila v podjetništvo. V londonskem stanovanju je ustanovila zagonsko podjetje za internetno prodajo luksuznih oblačil. Bogataši ne kupujejo z miško dragih znamk oblačil, ki stanejo pet tisoč funtov ali več, so jo svarili kolegi. Prodaja luksuza po internetu je bila po mnenju mnogih preveč drzna poteza, ki bo kmalu propadla. Pa ni. Ideja o možnosti nakupovanja 24 ur luksuza po spletu se je prijela, oblačila Net-a-Porterja prodajajo kupcem v 170 držav sveta in jim jih lično dostavijo na dom.