Na začetku vseh socialnih omrežij je bilo ključno vprašanje vseh razvijalcev, kako pridobiti pozornost uporabnikov in jo obdržati kolikor je le mogoče dolgo, danes priznava Parker, ki se na socialna omrežja zaesljivo zelo dobro spozna. Da bi dosegli ta cilj, je bilo treba ustvariti mehanizem nekakšnega družbenega »krvotoka«, hkrati pa uporabnike zasvojiti s tako imenovanim »dopaminskim klikom« in jih zraven še ujeti v zanko socialnega smopotrjevanja.
Pravzaprav smo počeli točno to, kar počno hekerji, ko poskušajo za svoj uspeh »zlorabiti slabosti človeške psihe«, danes priznava Parker. Vsi izumitelji socialnih medijev, od Marka Zuckerberga do Kevina Systroma z Instagrama in mene samega smo se tega zavedali, »a smo to kljub vsemu storili«. Kot pravi Parker, je še pred časom svojim prijateljem, ki so bili skeptični do novodobnih medijev, vedno govoril: »Ne skrbite, na koncu bomo dobili tudi vas.« Zdaj je povsem drugačnega mnenja in se tudi sam že obrača proč od družbenih omrežij, čeprav je na njihov račun obogatel.
Facebook po uradnih podatkih najmanj enkrat na mesec po svetu uporabljata več kot dve milijardi ljudi, v zadnjem četrtletju pa so dobički omrežja, po zaslugi vse bolj cvetočega oglaševanja, poskočili za 79 odstotkov na 4,7 milijarde dolarjev.